تبریز خواستگاه تاریخ مشروطیت

استاندار آذربایجانشرقی با اشاره به پیشینه تاریخی آذربایجان در عرصه‌های مختلف، تبریز را بعنوان خواستگاه تاریخ مشروطیت برشمرد و گفت: در تلاشیم روز مشروطیت را روز تبریز نامگذاری کنیم چرا که اسطوره تاریخ می‌باشد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی در بازدید از کارخانه چاپ هاتف با اشاره به ۱۱ اردیبهشت روز صنعت چاپ گفت: چاپ یک بعدی نیست بلکه یک بعد آن صنعت و بعد دیگر آن هنر می‌باشد.

او افزود: صنعت چاپ مکمل صنعت‌های دیگر بوده و تبریز مهد چاپ است چرا که صنعت چاپ از اینجا شروع شده و باید در این صنعت آنقدر پیشرفت کنیم تا کشور‌های دیگر هم از ما الگو بردارند.

پور محمدی در ادامه با اشاره به ضرورت رونق تولید داخلی بویژه در صنعت چاپ و بسته بندی گفت: اگر محصول خوب و با کیفیتی را در داخل تولید کرده و چاپ و بسته بندی آن خوب نباشد مشتری پسند نبوده و فروش آن کاهش می‌یابد.

او ادامه داد: صنعت چاپ بعنوان مکمل تولیدات با کیفیت در داخل به خوبی توانسته خودرا با تکنولوژی‌های روز دنیا رشد داده و پیشرفت کند.

در ادامه استاندار با اشاره به گلایه تولیدکنندگان و صنعتگران از فشار مالیات در عرصه تولید از مدیر کل امور مالیاتی قول بخشودگی جرایم مالیاتی را تا آخر مهر گرفت.

 

انتهای پیام/ش

تبریز مهد صنعت چاپ است

برچسب ها: صنعت ، وزارت ارشاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار