مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران:

استان مرکزی جزو استان‌های پیشتاز کشور در سلامت خون

مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران در اراک گفت: استان مرکزی در سلامت خون در کشور جزو استان‌های پیشتاز است

استان مرکزی جزو استان‌های پیشتاز کشور در سلامت خونبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، با حضور علی‌اکبر پورفتح‌الله مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران و مسئولان استان مرکزی و شهرستان اراک مرکز اهدای خون شهید رجایی اراک به بهره برداری رسید.

مرکز اهدای خون شهید رجایی اراک با حضور علی‌اکبر پورفتح‌الله مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران و مسئولان استان مرکزی و شهرستان اراک با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

علی‌اکبر پورفتح‌الله مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران در حاشیه این مراسم در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،گفت: استان مرکزی در سلامت خون در کشور جز استان‌های پیشتاز است و عفونت‌های بعد از انتقال خون در این استان نزدیک به صفر است.

پورفتح‌الله افزود: در این استان مراکز انتقال خون به صورت پراکنده و در محیط کوچک هستند و نیاز است یک مرکز جامع انتقال خون ایجاد شود تا کلیه خدمات اهدای خون با کیفیت بالاتری ارایه شود.

دکتر مهدویانی مدیرکل سازمان انتقال خون استان مرکزی گفت: این مرکز دارای ۶ تخت است و در مساحت ۲ میلیارد ریال در مساحت ۲۰۰ متر به بهره برداری رسید.

افتتاح مركز اهداي خون شهيد رجايي اراك

انتهای پیام / ج

مرکز اهدای خون شهید رجایی اراک با حضور مسئولان به بهره برداری رسید

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.