کشف پودر‌های بدنسازی و مکمل‌ های ورزشی تقلبی در همدان

فرمانده انتظامی استان همدان از کشف یک کارگاه بزرگ تولید مکمل‌ های غذایی ورزشی و پودر‌های بدنسازی تقلبی و غیر بهداشتی خبر داد.

کشف پودر‌های بدنسازی و مکمل‌های ورزشی تقلبی در همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، بخشعلی کامرانی صالح، فرمانده انتظامی استان همدان گفت: در پی وصول گزارشات مردمی مبنی بر تولید پودر‌های بدنسازی تقلبی در یک کارگاه غیر مجاز در یکی از مناطق شهر همدان شناسایی و دستگیری عاملان تهیه این مواد در دستور کار ماموران واحد تجسس کلانتری ۱۲ مدرس قرار گرفت.

او اضافه کرد: با انجام تحقیقات مقدماتی و اطمینان از صحت موضوع پس از هماهنگی مرجع قضائی در بازرسی از این کارگاه مشاهده شد، متهمان با ترکیب چندین مواد شیمیایی و خوراکی در شرایط غیر بهداشتی اقدام به تولید پودر‌های بدنسازی و مکمل‌های ورزشی تقلبی کرده و با استفاده از بر چسب‌های تقلبی و جعل "بر چسب طرح شبنم"، این مواد را در سطح شهر و به اسم مکمل اصلی و وارداتی می‌فروشند.

کامرانی صالح ادامه داد: در این کارگاه، حدود ۱۵ هزار حبه قرص آمینو اسید دست ساز، ۵۳ کیسه ۲۰ و ۲۵ کیلویی مواد شیمیایی و غذایی کاربردی در ساخت مکمل‌های ورزشی، تعداد زیادی برچسب تقلبی برند‌های مختلف پودر‌های بدنسازی، تعداد زیادی برچسب "طرح شبنم" تقلبی مخصوص اجناس وارداتی و ۳ هزار و ۷۹۰ عدد قوطی پلاستیکی در اندازه‌های مختلف برای این مکمل‌ها کشف شد.

او با اشاره به این که تقلبی بودن این مواد توسط کارشناسان سازمان غذا و دارو تایید شد افزود: درخصوص این پرونده تحقیقات قضائی و انتظامی در حال انجام است و پرونده پس از تکمیل شدن به دادسرا ارسال می‌شود.

انتهای پیام/ ش

پودر‌های بدنسازی و مکمل‌های ورزشی تقلبی در همدان کشف شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.