مدیرعامل تراکتور: بابت هر برد به بازیکنان پاداش می‌دهیم

صادقیان گفت: با سرمربی تیم قرار گذاشتیم بابت هر پیروزی در لیگ برتر به بازیکنان پاداش بدهیم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، غلامرضا صادقیان، مدیر عامل باشگاه تراکتور تبریز در خصوص پیروزی تیمش برابر پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس قهرمان ۳ دوره گذشته لیگ برتر است و  از نظر فنی تیم قابلی است. برابر این تیم یک بازی بزرگ داشتیم که استرس بالایی داشت، اما خوشبختانه توانستیم پیروز بازی شویم و ۳ امتیاز را کسب کنیم. طبق قراری که با دنیزلی گذاشتیم قرار شد بابت هر برد در بازی‌های خانگی و خارج از خانه به بازیکنان  پاداش داده شود و این طور نیست که فقط به خاطر برد مقابل پرسپولیس پاداش بگیرند.


بیشتر بخوانید: جذب بازیکن آزاد در دستور کار مدیران تراکتور


صادقیان درباره استقبال خوب هواداران از دیدار برابر پرسپولیس گفت: اولین باری بود که بلیت‌ها به صورت الکترونیکی به فروش می‌رسید و ما توانستیم ۵۰ هزار بلیت به فروش برسانیم که حدود ۲ برابر تعداد بلیتی است که در آزادی به فروش رسید. می‌توانیم بگوییم در این زمینه رکورد زدیم.


بیشتر بخوانید: صادقیان: بخت با ما یار باشد یکی از گزینه های قهرمانی هستیم/ همکاری با تیم ملی اولویت اصلی ماست


وی درباره نقل و انتقالات تراکتور عنوان کرد: رزاق پور در لیست دنیزلی حضور داشت که توانستیم او را جذب کنیم. همچنین مذاکراتی با روزبه چشمی انجام دادیم اما هنوز به توافق نرسیدیم. اگر بتوانیم چشمی را جذب کنیم، فعالیت نقل و انتقالاتی ما به پایان می‌رسد.


انتهای پیام/

اظهارات صادقیان درباره شرایط تیم فوتبال تراکتور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۷ ۱۱ شهريور ۱۳۹۸
ادمای ورزشگاه خیلی بیشتر از 50000نفر بودن ...درضمن بجای پاداش به فکر ورزشگاه مستقل خودتنان باشید یا حداقل با پول پاداشتها اطراف ورزشگاه رو بازسازی کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۶ ۱۲ شهريور ۱۳۹۸
یا لااقل یک مقدار از پولی رو که امسال واسه داوریا کنار گذاشتید رو خرج ورزشگاه کنید
آخرین اخبار