افزایش ۱۸ درصدی جابجایی مسافر از پایانه مرزی بیله سوار

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: جابجایی مسافر از پایانه مرزی بیله سوار امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۸ درصد افزایش داشته است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی رحمتی، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل امروز در بازدید از پایانه مسافری بیله‌سوار، ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) گفت: امسال ۵۹ هزار و ۸۱۹ نفر مسافر ایرانی و ۵۹۳ هزار و ۱۸۹ نفر مسافر خارجی از پایانه مرزی بیله سوار جابجا شده اند که این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۸ درصد افزایش داشته است.

او همچنین افزود: پایانه مرزی بیله‌سوار آماده پذیرایی و استقبال از زائران کشور‌های حوزه قفقاز، روسیه، گرجستان و جمهوری آذربایجان است.

رحمتی گفت: سال گذشته ۳ هزار و ۵۰۰ نفر زائر اتباع خارجی با ۷۵ دستگاه اتوبوس از طریق پایانه مرزی بیله‌سوار عازم کربلای معلی شده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل با اشاره به این‌که در ۵ ماه گذشته بیش از ۶۵۳ هزار نفر مسافر از پایانه مرزی بیله‌سوار تردد کرده‌اند، تصریح کرد: از این میزان مسافر ۱۲۸ هزار و ۷۸۴ نفر با وسائط نقلیه اعم اتوبوس، مینی‌بوس و سواری و ۵۲۴ هزار و ۲۲۴ نفر نیز با پای پیاده تردد نموده‌اند.

رحمتی افزود: از این تعداد ۵۹ هزار و ۸۱۹ نفر مسافر ایرانی و ۵۹۳ هزار و ۱۸۹ نفر مسافر خارجی بوده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۸ درصد افزایش جابه‌جایی مسافر مشاهده می‌شود.

او گفت: در مدت یاد شده ۴۱ هزار و ۳۱۱ وسیله نقلیه نیز از این پایانه مرزی تردد کرده است.

انتهای پیام/ع

پایانه مرزی بیله‌سوار آماده پذیرایی از زائران خارجی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار