ضرب و شتم دانش‌آموز توسط پلیس در مقابل مادرش! + فیلم

حمله فیزیکی مامور پلیس به یک دانش‌آموز نوجوان موجب شد تا او تا اطلاع ثانوی از کار معلق شود.

ضرب و شتم دانش آموز توسط پلیس در مقابل مادرش! + فیلم//به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است رفتار وحشیانه پلیس آمریکا با یک دانش آموز نوجوان اهل این کشور را به تصویر می‌کشد. در این حادثه که در محوطه یک دبیرستان در شهر ایندیاناپولیس واقع در ایالت ایندیانا رخ داد این مامور پلیس با حمله‌ور شدن به دانش‌آموز، یک مشت به صورت او کوبید.

ویدئویی که توسط یک شاهد عینی و با تلفن همراه تهیه شده است مادر این دانش‌آموز را که با دو مامور پلیس در محوطه دبیرستان به صورت لفظی درگیر شده نشان می‌دهد. در این ویدئو مشاهده می‌شود که یکی از ماموران پس از این درگیری لفظی، ناگهان به پسر این زن که یک دانش‌آموز دبیرستانی است حمله‌ور می‌شود.

در این ویدئو یک مامور پلیس در حالی که از این زن می‌خواهد مدرسه را ترک کند، صدای مامور دیگر شنیده می‌شود که فریاد می‌زند : " آیا می‌خواهی به زندان بروی؟ پس برو." در ادامه یکی از ماموران به سمت دانش آموز حمله‌ور می‌شود و یک مشت به صورت او می‌کوبد.

پس از انتشار گسترده این ویدئو مرکز پلیس ایندیاناپولیس از تعلیق این مامور خاطی خبر داد. مرکز پلیس در بیانیه‌ای ضمن اعلام بررسی این موضوع اعلام کرد که آماده دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص این حادثه است.

انتهای پیام /

حمله فیزیکی پلیس به دانش آموز دبیرستانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.