تقدیر از معاون اجتماعی پلیس کرمانشاه

نماینده موسسه بین المللی سفیران صلح در کرمانشاه از سرهنگ "محمدرضا آمویی" معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان در راستای تلاش و احیا نمودن سنت حسنه خون صلح قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،عباس عربی نماینده موسسه بین المللی سفیران صلح در کرمانشاه گفت : اگر امروز شاهد امنیت در جامعه و آسایشی مطلوب در کشور هستیم به خاطر زحمات و تلاش‌های ماموران جان برکف انتظامی است.

او گفت : در این میان تلاش‌های سرهنگ آمویی در حوزه کاهش معضلات اجتماعی ستودنی است و وی و همکارانش توانسته اند به خوبی در این راستا نقش آفرینی کنند.

عربی افزود: با لطف خداوند متعال موسسه بین المللی سفیران صلح تاکنون توانسته در ۲۳۷ پرونده قتل عمد صلح و سازش برقرار کند.

این مقام مسئول افزود: همچنین با تلاش‌های صورت گرفته بیش از ۶ هزار پرونده منجر به نزاع و درگیری و پرونده‌های مالی منجر به سازش شده است.

 محمدرضا آمویی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه با ابراز خرسندی از دیدار با عباس عربی، او را از چهره‌های شناخته شده در زمینه صلح و سازش معرفی کرد.

او با بیان اینکه یکی از معضلات غرب کشور مانند بسیاری مناطق دیگر موضوع نزاع و درگیری‌های دسته جمعی است، گفت: این در حالیست که بسیاری از این نزاع‌ها با گفت و گویی ساده قابل پیشگیری و حل است.

 آمویی افزود: فرهنگ سازی و آموزش مهارت‌های زندگی و همچنین آموزش فرهنگ گفتگو از مهم‌ترین اقدامات در راستای پیشگیری از نزاع است.

معاون اجتماعی پلیس کرمانشاه افزود: سال گذشته بیش از ۱۸۰۰ جلسه آموزشی توسط کارشناسان انتظامی استان در جوامع هدف برگزار شد که بخش قابل توجهی از جلسات با توجه به اولویت‌های جرایم استان به کنترل خشم و همچنین آموزش‌های مهارت‌های زندگی اختصاص داشت.

 

 

انتهای پیام/د

شاهد امنیت در جامعه و آسایشی مطلوب در کشور هستیم

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار