خودکفایی ایران در بومی‌سازی فناوری "طراحی، نصب و تولید تجهیزات پالایشگاه گاز"

مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران از خودکفایی ایران در بومی‌سازی فناوری "طراحی، نصب و تولید تجهیزات پالایشگاه گاز خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، به نقل از روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، حسن منتظر تربتی در جمع اعضاء هیئت مدیره، مدیران ستادی و پالایشگاهی مجتمع گاز پارس جنوبی با تسلیت ایام ماه محرم ویژگی‌های این ماه را مورد اشاره قرار داد و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: اگر جانفشانی و رشادت رزمندگان دوران دفاع مقدس نبود اکنون ما این امنیت و آرامش را نداشتیم و اکنون خدا را شاکریم که در سایه امنیت و آرامش کامل در حال انجام خدمت هستیم.

او با بیان اینکه در این مجتمع گازی نیرو‌های توانمند با تخصص‌های فراوان فعالیت می‌کند افزود: توانمندی نیرو‌های مجتمع گاز پارس جنوبی ضمن کمک به این مجموعه زمینه خودکفایی در بومی‌سازی فناوری بخش طراحی، نصب و تولید پالایشگاه گاز را فراهم کرده است.

معاون وزیر نفت با بیان اینکه توانمندی نیروی انسانی در مجتمع گاز پارس جنوبی کمک بسیار بزرگی به حل مشکلات با همان رویکرد سیستمی به مجتمع می‌کند گفت: مجتمع گاز پارس جنوبی با یک رویکرد سیستمی رشد یافته و توسعه نیروی انسانی بر اساس همین نگاه تحقق یافته است.

مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران با تاکید بر افزایش فضای یکپارچگی در این شرکت خاطر نشان کرد: فضای یکپارچگی در تمام لایه‌های شرکت ملی گاز باید روزبه‌روز بیشتر شود و در سیستم یکپارچگی اولویت‌ها را قرار دهیم.

تربتی با تاکید بر تولید حداکثری گاز در پالایشگاه‌های مجتمع پارس جنوبی بیان کرد: در تولید گاز، باید در تمامی پالایشگاه‌ها بازدهی یکنواختی ایجاد شود و با نگاه کلان و جامع و باز شدن تمام موضوعات به حداکثر بهره‌وری در بخش تولیدات دسترسی پیدا کنیم.

او با بیان اینکه در بخش تجهیزات پالایشگاهی باید به حداکثر تولید گاز و محصولات دست یابیم تصریح کرد: حداکثر تولید گاز و تامین تجهیزات پالایشگاهی‌در اولویت برنامه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی باید قرار بگیرد.

معاون وزیر نفت با تاکید بر توجه به رفاه نیرو‌های مجتمع گفت: در کنار تولید و ساخت تجهیزات پالایشگاهی، از همه مهم‌تر طرح جامع نیروی انسانی، اسکان و پایداری اسکان نیرو‌های مجتمع گاز پارس جنوبی مورد توجه قرار دارد.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران به موضوع خوداتکای در بخش‌های مختلف اشاره و عنوان کرد: خوشبختانه با توان و دانش داخلی نیرو‌های جوان و کارآمد توانستیم در بخش‌های گاز رسانی و شبکه توزیع خوداتکا شویم و امیدواریم در بخش کالا و تجهیزات پالایشگاهی نیز با تمام توان و تکیه بر دانش و خرد جمعی در این مسیر مهم گام برداریم.

تربتی با بیان اینکه مجموعه عظیم پارس جنوبی با یک رویکرد کاملا سیستمی رشد و پیشرفت کرده است افزود: در پارس جنوبی توسعه نیروی انسانی با رویکرد سیستمی ایجاد و پایه گذاری شده و این مهم کمک بسیار بزرگی برای حل مشکلات در بخش‌های مختلف محسوب می‌شود.

انتهای پیام/پ

 

خودکفایی ایران در بومی‌سازی فناوری ها

برچسب ها: اخبار اقتصادی ، گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.