بورس در پایان معاملات به پله ۲۸۵ هزار واحدی رسید

شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در دوازدهمین روز شهریور ماه با رشد ۲ هزار و ۵۱۰ واحدی به پله ۲۸۵ هزار و ۵۷۳ رسید.

بورسبه گزارش خبرنگار بورس، بانک و بیمه گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان   شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در آغاز معاملات امروز با رشد ۱۰۳.۳۲ واحدی در ارتفاع ۲۸۳ هزار و ۱۶۵ واحدی ایستاد.

بر این اساس ارزش کل معاملات از ۲ هزار میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۴۴۲ میلیون سهم طی ۵۲ هزار نوبت معاملاتی است.


بیشتر بخوانید: ریزش ۳ هزار واحدی بورس در پایان معاملات


نماد‌های پر بیننده عبارتند از رمپنا، فخاس و فارس با روند صعودی و شپنا، وپاسار، ومعادن و فولاد با روند نزولی کار خود را آغاز کردند.

شاخص کل فرابورس در آغاز معاملات با ریزش ۹۴.۴۵ واحدی به پله ۳ هزار و ۷۱۰ واحدی رسید. بر این اساس ارزش کل معاملات از یک هزار میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۳۸۵ میلیون سهم طی ۵۵ هزار نوبت معاملاتی است.
شاخص بورس اوراق بهادار تهران در معاملات دوازدهمین روز شهریور ماه با صعود ۲ هزار و ۵۱۰ واحدی به پله ۲۸۵ هزار و ۵۷۳ واحدی رسید.

در معاملات امروز تعداد ۳ هزار و ۴۳ سهم اوراق بهادار به ارزش ۱۳ میلیون و ۴۴۹ هزار و ۷۶۲ ریال در بیش از ۳۳۷ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

بر این اساس شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) بیش از ۶۷۴ واحد، شاخص بازار دوم ۴۶۰۶ واحد، شاخص بازار اول ۱۹۳۶ واحد، شاخص آزاد شناور ۲۶۱۷ واحد، شاخص کل (هم‌وزن) ۴۵۳ واحد، شاخص قیمت (هم‌وزن) ۳۰۳ واحد رشد را تجربه کرد.

شاخص فرابورس نیز در معاملات امروز با صعود کمتر از یک واحدی به پله ۳ هزار و ۷۱۵ واحدی رسید.

در بازار فرابورس نیز تعداد یک هزار و ۸۵۴ سهم اوراق بهادار به ارزش ۸ میلیون و ۲۹۴، ۹۱۱ هزار و ۵۹۵ ریال در بیش ۲۴۴ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: بورس ، اخبار اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار