رضایی: عملکرد بازیکن در لیگ برتر به تلاش، تمرین و تمرکزش روی بازی بر می گردد/ جواب اعتماد مهاجری را خواهم داد

دروازه‌بان تیم فوتبال نساجی مازندران در خصوص عملکردش در ۲ هفته ابتدایی لیگ برتر اظهاراتی ارائه کرد.

محمد امین رضایی دروازه بان اول تیم فوتبال نساجی ماندران در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص عملکرد خوبش در مسابقات ابتدایی لیگ برتر، جو ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر، حضور در تیم ملی، کار کردن با رضا مهاجری و ... توضیحاتی ارائه کرد. 

در ۲ هفته ابتدایی لیگ برتر عملکرد خوبی درون دروازه نساجی داشتید، نظر شما چیست؟

عملکرد بازیکن در لیگ برتر به تلاش، تمرین و تمرکزش روی بازی بر می‌گردد. در ۲ بازی ابتدایی لیگ هم عملکرد تیم ما با کسب یک پیروزی و تساوی خوب بود، اما شخصا به کم قانع نیستم و می‌خواهم بهتر از قبل عمل کنم، گرچه نظر کادر فنی و اعضای تیم روی بازی من مثبت بود.


بیشتر بخوانید:  مهاجری: مقابل پیکان، در مدیریت بازی ضعف داشتیم/ باید خط دفاعی نساجی را تقویت کنیم


رقابت با نیما میرزازاد را برای حضور در ترکیب فیکس تیم را چطور تلقی می‌کنید؟

فوتبال با هیچ بازیکنی تعارف ندارد، اگر یک روزی منم کم کاری کنم، ممکن است جای خود را حتی به دروازه بان دوم یا سوم تیم بدهم و در عوض آن‌ها با تلاش بیشتر درون دروازه بایستند. فوتبال همین است، سرمربی بر اساس تلاش بازیکنان آن‌ها را بازی می‌دهد. اما ما ۳ گلر علاوه بر رقابت سخت و فشرده‌ای که برای حضور در ترکیب فیکس داریم با هم رفیق هستیم.

مهاجری به جای استفاده از برخی گلر‌های لیگ برتری به شما اعتماد کرده  و به توانایی هایتان ایمان دارد، کار کردن با این مربی را چطور ارزیابی می‌کنید؟

مهاجری و هاروت (مربی دروازه بانان تیم نساجی) به من همیشه لطف داشته اند. خیلی کم مثل هاروت و مهاجری پیدا می‌شود که مثل کوه پشت دروازه بان بایستند. ریسک بزرگی است که میانگین سنی خط دروازه ۲۰ سال باشد و با این حال برای رقابت‌های لیگ به آن‌ها اعتماد شود. من و سایر گلر‌های تیم می‌خواهیم با عملکرد خوبمان جواب اعتماد مهاجری و کادر فنی را بدهیم.  

دربازی با پیکان ۲ گل حریف از ضربه پنالتی به دروازه شما وارد شد، چرا در مهار آن‌ها موفق نبودید؟

تیم ما فکر نمی‌کرد مغانلو پنالتی زن اول پیکان باشد و آنالیزی روی ضربات پنالتی اش نداشتیم. مطمئنا اگر می‌دانستیم که چه کسی پنالتی زن اول است یک بررسی از ضربات او داشتیم. اما درصد گل شدن پنالتی بسیار شانسی است و دروازه بانی که موفق به مهار آن شود در پایان بازی تبدیل به اسطوره تیمش می‌شود. شاید با گرفتن پنالتی‌ها عملکرد خوبم را در بازی با پیکان تکمیل می‌کردم.  

آیا با ادامه دادن این روند رو به رشد، به اردوی تیم ملی فوتبال دعوت خواهید شد؟

تیم ملی معقوله‌ای نیست که بازیکن برای رسیدن به آن در عرض یک یا ۲ ماه دست به تلاش بزند تا به این مهم دست پیدا کند. برای یک گلر اول از همه ثبات مهم است، یعنی در یک تیم برای چند سالی بازی کند و تعداد کلین شیت و سیو‌ها را بالا ببرد. برای مثال پیام نیازمند فقط، چون گلر کم اشتباهی بود و تعداد کلین شیت بالایی داشت به تیم ملی راه پیدا کرد. رسیدن به تیم ملی اتفاق دور از دسترسی نیست و تنها به تمرکز و تلاش بلند مدت نیازمند است.  

گلر کم حاشیه‌ای هستید و به ندرت مصاحبه می‌کنید و در عین حال دروازه بان مطمئنی نشان داده ید، رمز این موفقیت چیست؟

اطراف هر فوتبالیستی حاشیه پرسه می‌زند، اما راه مقابله این بازیکن با حواشی بسیار مهم است و باید مسیر حرفه‌ای گری خود را در پیش بگیرد. هر چیز کوچکی می‌تواند ایجاد حاشیه کند، اما من همیشه سعی می‌کنم روی فوتبالم تمرکز کنم و از مسیر مستقیمی که به سمت پیشرفت است، متمایل نشوم. از این روش بیشتر نتیجه گرفتم و نمی‌خواهم به هر قیمتی آن را از دست بدهم.  

سخن پایانی؟

از هواداران نساجی بابت همه حمایت‌های بی دریغشان ممنونم. آن‌ها بهترین جو را در ورزشگاه وطنی همیشه رقم می‌زنند، چیزی که حتی من در یادگار امام تبریز یا استادیوم آزادی تهران هم ندیده ام. وقتی پا به وطنی می‌گذاریم انرژی مضاعفی می‌گیریم و برای همه بازیکن‌ها این حس یکسان است.


بیشتر بخوانید: سرپرست نساجی از این تیم جدا شد


انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه نساجی مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار