تداوم نظارت بر اجرای طرح‌های اشتغالزایی چهارمحال و بختیاری

استاندار چهارمحال و بختیاری بر تداوم نظارت بر اجرای طرح‌های اشتغالزایی این استان تأکید کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست شورای اشتغال و سرمایه‌گذاری با ارزیابی مطلوب از نحوه جذب اعتبارات اشتغالزایی این استان گفت: نظارت بر اجرای طرح‌های اشتغالزایی تداوم داشته باشد.

او افزود: دولت برای مهار نرخ بیکاری بیشترین تسهیلات مشاغل پایدار روستایی و عشایری را به چهارمحال و بختیاری اختصاص داد که با هماهنگی بین بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی بیشترین تخصیص این اعتبارات را در این حوزه شاهد هستیم.

عباسی اضافه کرد: بنا بر گزارش‌های کمیته نظارت، تنها در پنج درصد مجموع طرح‌ها انحراف مشاهده شده است که این انحرافات نیز مربوط به تعهد اشتغال، بیمه است.

او ادامه داد: باید تلاش کرد تا هیچ انحراف و مغایریتی در اجرای طرح‌ها رخ ندهد، اما قصور در وقوع انحراف پنج درصدی قابل بخشش است و انتظار می‌رود نظارت‌ها بر ادامه اجرای طرح‌های اشتغالزایی در استان با همین جدیت و دقت تداوم یابد.

عباسی همچنین اجرای طرح یارانه دستمزد در استان را فرصت مغتنمی برای مهار نرخ بیکاری و رونق واحد‌های تولیدی استان بیان کرد و گفت: دستگاه‌های متولی در پیشبرد این طرح تمام تلاش خود را بگیرند.

او افزود: واحد‌های صنعتی، تولیدی و خدماتی مشمول طرح یارانه دستمزد هستند.

عباسی اضافه کرد: سهمیه چهارمحال و بختیاری در طرح یارانه دستمزد، جذب یک هزار و ۴۰۰ نفر بوده که در صورت جذب تمامی افراد تا پایان فصل پاییز، برای فصل زمستان یک هزار و ۴۰۰ نفر دیگر به استان اختصاص می‌یابد.

انتهای پیام/ف

عملکرد مطلوب جذب تسهیلات اشتغالزایی در چهارمحال و بختیاری

برچسب ها: استانداری ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.