برگزاری نمایش خیابانی علمدار سه ساله در نهاوند

مسئول امور هنری و سینمایی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند از اجرای نمایش خیابانی علمدار سه ساله در این شهرستان خبر داد.

برگزاری نمایش خیابانی «علمدار سه ساله» در نهاوندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان: امیر بحیرایی، مسئول امورهنری و سینمایی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند گفت: به منظور بیان وقایع و اتفاقات پس از شهادت امام حسین (ع) و یاران با وفایش نمایش خیابانی «علمدار سه ساله» در شهر نهاوند اجرا می‌شود.

او افزود: یکی از مهمترین وقایع پس از حادثه عاشورا اتفاقات دردناکی است که بر خاندان اهل بیت (ع) گذشت بنابراین بیان این وقایع می‌تواند عظمت واقعه عاشورا را نمایان‌تر کند.

مسوول امور هنری و سینمایی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند افزود: این نمایشنامه از ۱۵ شهریور برابر با ششم محرم به مدت هفت شب از ساعت ۲۱ بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء در میدان مرکزی اجرا می‌شود.

بحیرایی ادامه داد: در این نمایش که روایتی نمادین و سمبلیک از وقایع پس از عاشورا دارد بیش از ۳۰ بازیگر و شبیه خوان حضور دارند که به هنرنمایی می‌پردازند.

او گفت: این برنامه با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرمانداری، شهرداری و شورای اسلامی شهر نهاوند به نویسندگی و کارگردانی محمدعلی فردین اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ب

نمایش خیابانی علمدار سه ساله در نهاوند برگزار می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.