۵ هزار میز و نیمکت جدید در مدارس گلستان

معاون آموزش و پرورش گلستان از توزیع ۵ هزار میز و نیمکت جدید در مدارس خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، نظری معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش گلستان این خبر را در همایش ۳ مقطع تحصیلی آموزش و پرورش شهرستان آق قلا اعلام کرد.

نظری گفت: از ۳۲۵ واحد آسیب دیده از سیل حدود ۲۶ واحد در شهرستان‌های آق قلا، گمیشان و گنبدکاووس در حال طی فرایند‌های قانونی و انعقاد قرارداد با پیمانکاران است.

او گفت:بخش زیادی از طرح‌ها دو یا سه کلاس بودند در سال تحصیلی جدید و مدارس بیش از سه کلاس و شش کلاس در سال تحصیلی ۹۹ با همکاری خیرین مدرسه ساز آماده خواهند شد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان با اشاره به تجهیز مدارس در سال تحصیلی جدید گفت: توزیع اقلام و تجهیزات آموزشی تا نیمه شهریور ماه انجام و طی آن حداقل ۵ هزار میز و نیمکت دانش آموزی، میز معلم و سایر اقلام آموزشی در شهرستان‌ها توزیع خواهد شد.

قدرت ا... نظری در خصوص توزیع کتب درسی دانش آموزان نیز گفت: استان گلستان از لحاظ دریافت کتب درسی از استان‌های پیشتاز است و ثبت سفارش کتاب‌های تمامی دانش آموزان انجام و در استان دریافت شده است که به زودی به شهرستان‌ها تحویل می‌شود.
 
انتهای پیام / ن

میز و نیمکت های جدید در مدارس گلستان

برچسب ها: آموزش و پرورش ، سیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.