منصوری در موافقت با وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش:

خواهان دگرگونی آموزش و پرورش هستیم

نماینده ساوه گفت: از وزیر پیشنهادی می‌خواهیم لایحه‌ای را به مجلس بیاورد که انقلاب در آموزش و پرورش به وجود بیاورد.

خواهان دگرگونی آموزش و پرورش هستیمبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا منصوری نماینده مردم ساوه در جلسه علنی امروز پارلمان و در موافقت با وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش، اظهار کرد: امروز باید درباره مهم‌ترین وزارتخانه کشور تصمیم بگیریم که سرنوشت کشور به دست آن رقم می‌خورد.

نماینده مردم ساوه افزود: معلمان تحت شرایط سختی زندگی می‌کنند و باید به وضعیت آن‌ها رسیدگی شود، چرا که باید جوانانی را به جامعه عرضه کنند که بتوانند در بخش تولید اقتصادی کشور مؤثر باشند.

منصوری تصریح کرد: باید بدانیم که نخبگان ما فقط علمی نیستند و ما می‌توانیم جوانانی را با تخصص هنر و اقتصاد و تجارت به جامعه تقدیم کنیم.

او ادامه داد: از وزیر آموزش و پرورش انتظار داریم لایحه به مجلس بیاورد که بتواند دگرگونی و انقلابی در آموزش و پرورش ایجاد کند، ما می‌دانیم که آقای حاجی میرزایی شخص پاک دستی است و به همین دلیل موافقت خود را با او اعلام می‌کنیم تا ایشان در راه پیشرفت وزارتخانه آموزش و پرورش قدم بردارند.

منصوری تاکید کرد: باید بدانیم که برنامه‌های حاجی میرزایی و عملکردشان موفق است و نباید وقتی بیش از ۹۵ درصد بودجه وزارت آموزش و پرورش صرف حقوق و مزایا می‌شود انتظار داشته باشیم که یک وزیر به تمام وعده‌های خود عمل کند پس از نمایندگان می‌خواهم که این وزارتخانه را بیش از این معطل نگذارند و رای اعتماد خود را به وزیر آموزش و پرورش بدهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار