ارتباط بازی Control با سایر عناوین شرکت سازنده

مدیر شرکت Remedy Entertainment اعلام کرد که در بازی Control می‌توان اشتراکی با سایر عناوین این شرکت یافت.

ارتباط بازی Control با سایر عناوین شرکت سازندهبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بیش از یک هفته از عرضه عنوان Control در بازار می‌گذرد و همانطور که انتظار می‌رفت این عنوان هم مانند سایر بازی‌های رایانه‌ای دارای مشکلات ساختاری نسبتا زیادی است که پس از عرضه و اجرا توسط گیمرها خود را نشان داده است. اما شرکت سازنده این عنوان یعنی Remedy Entertainment اعلام کرده است که با وجود مشکلات موجود در این بازی، این عنوان برترین بازی ساخته شده توسط این شرکت تاکنون بوده است. بازی کنترل طراحی عجیب و غریبی داشته و ابهامات بسیار زیادی را باری کاربران به وجود آورده است و به همین دلیل سازندگان این عنوان نشانه‌هایی از ارتباط داشتن این بازی را با سایر عناوین ساخته شده توسط شرکت Remedy Entertainment دادند.

ارتباط بازی Control با سایر عناوین شرکت سازنده

مایکل کاسورین یکی از مدیران بازی Control به تازگی درباره عنوان ساخته شده توسط شرکت خود حرف زد و گفت که هدف این شرکت در ابتدا از ساخت بازی Control، ساخت دنیایی موازی در کنار سایر عناوین ساخته شده توسط شرکت Remedy Entertainment بوده و سعی کرده است به خوبی برای  برآورده شدن هدف خود تلاش کند. او همچنین اعلام کرد که شرکت رمدی هر عنوانی که طراحی می‌کند همواره زنده بوده و در هر بازی جدید که از سوی این شرکت وارد بازار می‌شود می‌تواند نشانه یا اثری از نسخه‌های قبلی این شرکت در آن یافت و به طور کلی می‌توان گفت یک چیز مشترک در تمامی عناوین این شرکت وجود دارد.


بیشتر بخوانید: هک و سرقت‌ آنلاین، ویژگی‌های اصلی نسخه جدید بازی Watch Dogs


مدیر این شرکت اعلام کرد که قصد ندارد راز موجود در عناوین خود را برای عموم شرح دهد و می‌خواهد که خود گیمرها به اشتراک عناوین شرکت او برسند. با این حال هنوز هیچ کدام از گیمرها از راز موجود در عناوین این شرکت خبر ندارد و باید منتظر ماند تا یکی از گیمرها بتواند راز موجود در عنوان Control را کشف کند. بازی Control  هم اکنون برای کنسول‌های PS4، Xbox One و پلتفرم کامپیوتر در دسترس گیمرها است.

انتهای پیام/

وجود داشتن راز در بازی Control

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.