امداد رسانی به ۹۵۰ حادثه دیده

نجاتگران جمعیت هلال احمر گیلان با انجام ۴۰۹ عملیات به ۹۵۰ حادثه دیده خدمات امداد و نجات ارائه کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مهدی ولی پور، مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: نجاتگران جمعیت هلال احمر گیلان از آغاز سال تاکنون، با انجام ۴۰۹ عملیات به ۹۵۰ حادثه دیده خدمات امداد و نجات ارائه کردند.

او افزود: ۱۵۷ نجاتگر روزانه در ۳۲پایگاه امداد و نجات موقت، فصلی، ثابت، شعب و یک پایگاه امداد هوایی، و ۴۵ نجاتگر در ۹ پایگاه ساحلی آماده ارایه خدمات آماده هستند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گفت: حادثه دیدگان شامل ۷۱۷ نفر مصدوم جاده‌ای، ۶۴ نفر حوادث دریایی و ساحلی و مابقی مربوط سایر حوادث هستند که با کمک تیم‌های عملیاتی، خدمات لازم به آن‌ها ارایه شد.

مهدی ولی پور افزود: در پایگاه‌های امداد و نجات و شعب هلال احمر استان ۴۳ دستگاه خودروی امدادی شامل ست نجات، آمبولانس و موتور سیکلت، یک دستگاه بالگرد، یک تیم آنست (سگ‌های زنده یاب) و یک تیم واکنش سریع جمعیت هلال احمر استان نیز در صورت نیاز آماده ارایه خدمات به هموطنان است.

او تصریح کرد: مردم در صورت نیاز به هرگونه خدمات امداد و نجات می توانند در هر ساعت از شبانه روز با سامانه ۱۱۲ ندای امداد ، تماس گرفته و از خدمات رایگان این نهاد حمایتی- امدادی بهره مند شوند.

 

انتهای پیام/م.ع

خدمات رسانی به ۹۵۰ حادثه دیده در گیلان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.