آذری: مشروط مدیریت باشگاه استقلال را قبول می‌کنم/ از کسی تقاضای حمایت نکردم

مدیرعامل سابق باشگاه ذوب آهن گفت: به دروغ می‌گویند برای مدیریت استقلال برنامه دادم، اما من یک قهرمان ملی با سابقه و مدیر ورزشی هستم که نیازی به جوسازی ندارم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید آذری، مدیرعامل سابق باشگاه ذوب‌آهن گفت: لطفی که مردم به من دارند به خاطر عملکردم است. به نظرم کار کردن در باشگاه‌های بزرگ از جهاتی سخت و از جهاتی دیگر آسان است. باشگاه‌های بزرگ ظرفیت زیادی دارند، اما چالش‌هایشان هم بزرگ‌تر است. کنترل کردن باشگاه‌های بزرگ کار دشواری است که به مهارت خاصی نیاز دارد، اما معتقدم چنین کاری غیر ممکن نیست.

مدیرعامل سابق باشگاه ذوب آهن در ادامه گفت: انتخاب یک مدیر به یک سری مقدمات نیاز دارد که از جمله آن‌ها این است که مجمع شرکت‌ها تصمیم بگیرد و هیات مدیره جلساتی را برگزار کند و فرد منتخب را به مجمع معرفی کند و مجمع هم او را تایید کند. فتحی دوست و همکار من است و اکنون در باشگاه به کار خود ادامه می‌دهد. این که او تحت فشار باشد، به ضرر استقلال است. من از هواداران استقلال می‌خواهم از تمام اعضای باشگاه و تیمشان حمایت کنند. اگر هم یک روزی قرار باشد در این باشگاه تغییراتی رخ دهد، اعضای مجمع استقلال و حتی پرسپولیس افراد کاربلدی هستند که در زمان لازم این کار را انجام می‌دهند. به اعتقاد من هواداران استقلال در مقطع حساس پیش از دربی باید تمام تمرکزشان را روی حمایت از تیم بگذارند.


بیشتر بخوانید: واکنش پیشکسوت پرسپولیس به حضور فتحی در برنامه فوتبال برتر + عکس


آذری درباره صحبت‌های مدیرعامل استقلال که گفته بود طوری برای مدیریت در استقلال اعلام آمادگی می‌کنند که انگار مناقصه است، بیان کرد: صحبت‌های فتحی را شنیدم. امروز هم فیلمی از او دیدم که ابراز نارضایتی می‌کرد و در چهره‌اش خستگی خاصی دیدم. فتحی در بخشی از صحبت‌های خود گفته عده‌ای برای استقلال مناقصه می‌گذارند. می‌خواهم به او بگویم آقای فتحی باشگاه بزرگ استقلال نیاز به مناقصه ندارد و اگر کسی بخواهد به استقلال وارد شود باید در مزایده شرکت کند نه مناقصه. مناقصه را برای یک جنس بنجل ترتیب می‌دهند نه برای باشگاه بزرگی مانند استقلال. اگر منظور فتحی من بودم، باید بگویم که بنده در مزایده شرکت می‌کنم نه در مناقصه. هفته پیش نیز گزینه مدیریت باشگاه پرسپولیس بودم، اما در واقع هیچ پیشنهادی به من نشده بود و خودم هم برای پست گرفتن در این باشگاه پا پیش نگذاشته بودم. اگر در صفحه شخصی ام حرفی زدم فقط می‌خواستم به مردم بگویم توانمندی مدیریت در هر باشگاهی را دارم. باز هم از هواداران عزیزمان در استقلال می‌خواهم از مدیریت باشگاه خود دفاع کنند تا تیمشان دچار مشکل نشود.


بیشتر بخوانید: آذری قید مدیرعاملی استقلال را زد؟


او در خصوص جلسه‌ای که با محمدرضا داورزنی، معاون وزیر ورزش داشت، تصریح کرد: پیرامون موضوع خاصی با داورزنی صحبت کردم. داورزنی دوست و پیشکسوت من است، اما در این نشست درباره پست گرفتن در هیچ باشگاهی صحبت نکردیم. حقیقت این است که درباره تغییرات در باشگاه استقلال هیچ صحبتی میان ما رد و بدل نشد. همیشه جلوی فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ و نهاد‌های اینچنینی یکسری عکاس و خبرنگار وجود دارند که به سرعت عکس‌ها و اخبارشان را منعکس می‌کنند. من نمی‌توانم جلوی افکار دیگران را بگیرم، اما چرا به دروغ می‌گویند که من به داورزنی برای باشگاه استقلال برنامه دادم؟ من نیازی ندارم به کسی برنامه بدهم، زیرا یک قهرمان ملی سابق و یک مدیر ورزشی با سابقه مشخص هستم. از کسی تقاضای حمایت نکردم. من برای مشورت درباره موضوعی در مورد خودم پیش داورزنی رفته بودم. او حتی پیش از برگزاری انتخابات چند فدراسیون از من پرسید نمی‌خواهی به تهران بیایی و به ورزش کشور خدمت کنی.

آذری در پاسخ به این سوال که آیا در صورتی که مدیریت باشگاه استقلال به او پیشنهاد شود، این پیشنهاد را می‌پذیرد یا خیر گفت: نمی‌توان به این راحتی‌ها یک پیشنهاد را قبول کرد و در این زمینه برای من یک سری چیز‌ها اهمیت دارد. اگر با تخصص و استاندارد‌های مدنظر من همخوانی داشته باشد و وظایف و اختیارات تعریف شده باشد و بتوانم بدون آن که کسی در کارم دخالت کند تصمیم بگیرم، پیشنهاد را می‌پذیرم.


بیشتر بخوانید: کنایه مدیرعامل استقلال به سعید آذری/ توپ لیگ برتر در تست فیفا مردود شد!


انتهای پیام/

اظهارات آذری درباره پیشنهاد مدیریت در  استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار