دموکرات‌ها پرونده روابط غیراخلاقی ترامپ با زنان را به جریان می‌اندازند

نمایندگان دموکرات آمریکا تحقیقاتی را درباره نقش رئیس‌جمهور این کشور در پرداخت حق السکوت به زنانی که با او ارتباط غیراخلاقی داشتند، صورت می‌دهند.

دموکرات‌ها پرونده روابط غیراخلاقی ترامپ با زنان را به جریان می‌اندازندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روزنامه واشنگتن پست، دموکرات‌های مجلس نمایندگان آمریکا قصد دارند تحقیقاتی را در خصوص نقش دونالد ترامپ، رئیس جمهور این کشور در پرداخت حق السکوت به دو زنی که با او روابط خارج از چارچوب داشتند، صورت دهند.

روزنامه واشنگتن پست گزارش داد کمیته قضایی مجلس نمایندگان آمریکا در نظر دارد تا از استفانی کلیفورد، با نام مستعار استورمی دنیلز و کارن مک دوگال، مدل مجلات غیراخلاقی، درخواست کند در جلسات استماع و بررسی در این خصوص حضور یابند.

در حالی که تحقیقات فدرال درباره تخلفات مالی کمپین انتخاباتی ترامپ در خصوص پرداخت حق السکوت به زنانی که با وی روابط غیراخلاقی داشتند، به پایان رسیده است، دموکرات‌ها معتقدند که شواهد کافی برای پیگیری تحقیق در این باره وجود دارد.

بنا به نوشته روزنامه واشنگتن پست این جلسات استماع می‌تواند در ماه اکتبر برگزار شود. وکیل سابق ترامپ در حال گذراندن محکومیت سه ساله زندان خود برای پرداخت حق السکوت به این زنان و نیز برخی جرایم فدرال است. کوهن تائید کرده که ترامپ پیش از رسیدن به ریاست جمهوری به او دستور پرداخت حق السکوت به این زنان را داده بود. همچنین کمیته قضایی مجلس نمایندگان آمریکا موضوع فراخواندن دیوید پکر، ناشر روزنامه نشنال اینکوایر به کنگره جهت ارائه شهادت را در دست بررسی دارد. این نشریه پیشتر اعلام کرد در جهت حمایت از کارزار انتخاباتی ترامپ ۱۵۰ هزار دلار به مک دوگال پرداخته بود.

تا امروز بیش از ۱۳۰ نماینده دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا خواستار آغاز روند استیضاح رئیس جمهور این کشور شدند. با این حال نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان هنوز با این طرح موافقت نکرده و معتقد است آغاز این روند مستلزم تحقیقات بیشتری است. در طول کارزار انتخاباتی سال ۲۰۱۶ ویدئویی قدیمی از دونالد ترامپ پخش شد که وی در آن از علاقه خود به آزار زنان سخن می‌گفت. تاکنون بیش از ۲۰ زن رئیس جمهور کنونی آمریکا را به سوءرفتار جنسی متهم کرده اند.

استورمی دنیلز، هنرپیشه فیلم‌های غیراخلاقی با اقامه دعوی علیه دونالد ترامپ گفت در سال ۲۰۰۶ با وی رابطه غیراخلاقی داشت. به گفته استورمی دنیلز وکیل شخصی دونالد ترامپ پیش از انتخابات سال ۲۰۱۶ به او ۱۳۰ هزار دلار پرداخت کرده بود تا درباره این رابطه سکوت کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار