مدیرکل راهداری فارس خبر داد؛

نصب و راه‌اندازی ۳۵ سامانه ثبت تخلف در فارس

مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای فارس از نصب و راه‌اندازی ۳۵ سامانه ثبت تخلف در استان خبر داد و گفت: این سامانه‌ها به زودی در مدار قرار می‌گیرند.

نصب و راه‌اندازی ۳۵ سامانه ثبت تخلف در فارس

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، علیرضا سیاهپور مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای فارس در کمیسیون اجرایی مدیریت ایمنی حمل‌ونقل و موانع رانندگی استان، با اشاره به نصب و راه‌اندازی ۳۵ سامانه ثبت تخلف در استان، اظهار کرد: این سامانه‌ها به زودی در مدار قرار می‌گیرند و در مناطق جنوب و شرق شهرستان‌های اقلید و سپیدان جانمایی می‌شوند.

او با بیان اینکه تردد در جاده‌های فارس هزار و ۸۰۰ تردد در ساعت است، گفت: با توجه به ثبت ۳۴ سامانه تردد شمار، ماهانه ۳۴ میلیون تردد در استان به ثبت رسیده که این آمار نشان از افزایش تردد در جاده‌ها دارد.

 سیاهپور با تاکید بر ایمن سازی محور جهرم_لار و کمربندی شیراز، گفت: پیش‌بینی جانمایی و نصب ۲ هزار دوربین در ۵ سال آینده در سطح جاده‌ها شده که امید است طبق زمان پیش‌بینی شده وارد مدار شوند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای فارس با بیان اینکه دوربین‌های ثبت تخلف بیشتر متوسط سرعت را اعمال می‌کنند، از اضافه شدن ۹ دوربین و شناسایی و مکان یابی ۱۰۰ دوربین در ورودی‌های شهرستان‌ها خبر داد.

سیاهپور با بیان اینکه ۱۳۱ مجتمع خدمات رفاهی در استان وجود دارد، گفت: ۳۱ مجتمع نیز در حال ساخت است و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال تعداد ۹ مجتمع رفاهی استراحتگاهی به بهره‌برداری برسد.

او همچنین با اشاره به شناسایی۱۷۰ نقطه حادثه خیز در فارس، عنوان کرد: ۱۶۸ نقطه در چند ماهه اخیر آشکارسازی شده، ۸۸ نقطه توسط پلیس راه شناسایی شده، ۲۲ نقطه حادثه خیز رفع بروز حادثه شده و ۱۱ نقطه حادثه خیز نیز از سوی فرمانده ناجا اعلام شده که دو مورد آن نیاز به مطالعه دارد.

انتهای پیام/چ

نصب و راه‌اندازی سامانه ثبت تخلف در فارس

برچسب ها: حمل و نقل ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار