سایت مجله فوربس؛

ویلموتس برای تکرار موفقیت‌های کی روش تحت فشار خواهد بود

سایت مجله معتبر فوربس با انتشار گزارشی درباره بازی‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در آسیا، به استقبال این بازی‌ها رفت.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، سایت مجله معتبر فوربس با انتشار گزارشی درباره بازی‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در آسیا به بررسی وضعیت تیم‌های قاره کهن از جمله تیم ملی فوتبال کشورمان پرداخت و کار مارک ویلموتس سرمربی بلژیکی تیم ملی کشورمان را سخت توصیف کرد.


بیشتر بخوانید: لژیونر‌های فوتبال ایران زیر ذره‌بین مارک ویلموتس


این سایت نوشت، «راه طولانی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر برای بیشتر تیم‌های آسیایی آغاز می‌شود.»

هنوز بیش از سه سال و ۲ ماه تا آغاز جام جهانی ۲۰۲۲ قطر باقی مانده، اما برای بیشتر آسیا جاده دوحه در حال شروع است. پیش از این ۶ تیم در دور اول رقابت‌های انتخابی جام جهانی حذف شده اند، اما بقیه آسیا دور دوم این بازی‌ها را در زمان تعطیلات بین المللی ماه سپتامبر آغاز می‌کند.


بیشتر بخوانید: حضور تیم ملی فوتبال ایران در قطر قطعی نیست/ سامورایی‌ها خواستار برگزاری دیدار دوستانه با شاگردان ویلموتس شدند


این سایت درباره ایران می‌نویسد، در حالی که ایران در جام جهانی گذشته درخشید و در حال حاضر برترین تیم آسیا در رنکینگ فیفا است، بسیاری از موفقیت‌های اخیر آن‌ها را می‌توان به کارلوس کی‌روش، سرمربی سابقش که در اوایل سال جاری به کلمبیا رفت، نسبت داد. مارک ویلموتس، سرمربی پیشین بلژیک، برای تکرار دستاورد‌های کی‌روش تحت فشار قرار خواهد گرفت. او با پیروزی ۵-۰ خانگی برابر سوریه و تساوی مقابل کره جنوبی شروع خوبی داشت.

اولین مسابقه ایران در هنگ کنگ است که هفته هاست شاهد تظاهرات گسترده است. در ابتدای فصل جدید این هفته اعتراضات اندکی هنگام برگزاری مسابقات فوتبال لیگ هنگ کنگ برگزار شد و مسابقه پیش رو مقابل ایران می‌تواند تظاهرکنندگان بیشتری را جذب کند و باعث حضور نیرو‌های امنیتی فراوانی باشد. طبق گزارش‌ها، ایران خواسته است که آن بازی به زمینی بی طرف منتقل شود. مربی هنگ کنگ، میکسو پاتلاینن، در مورد قرعه کشی گفت: " شانس با ما یارنبود و ما یک گروه بسیار قوی داریم. "


بیشتر بخوانید:

سایه سیاست روی فیفا/ ایران در ورزشگاه غیر استاندارد به مصاف عراق می‌رود

علوی: وزارت ورزش در سال جدید کمک مالی به فدراسیون نکرده است


انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم ملی فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار