توزیع ۶۹۰ تن برنج بین هیأت‌های مذهبی استان همدان

همزمان با فرا رسیدن ایام محرم، توزیع ۶۹۰ تن برنج مورد نیاز هیئت‌های مذهبی در استان همدان آغاز شده است.

توزیع ۶۹۰ تن برنج بین هیأت‌های مذهبی استان همدانحمیدرضا متین، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدانگفت: این میزان برنج با حواله سازمان صنعت، معدن و تجارت و معرفی نامه از سوی هیئت مذهبی استان به متقاضیان ارائه می‌شود.

حمیدرضا متین با اشاره به اینکه در زمینه تامین اقلام مورد نیاز هیچگونه محدودیت و مشکلی وجود ندارد، افزود: اقلام مورد نیاز دیگر نیز تهیه شده و با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی در اختیار هئیت‌های مذهبی قرار می‌گیرد.

او افزود: مبلغ برنج در نظر گرفته شده ۶ هزار و ۲۰۰ تومان است که حدودا ۷ هزار تومان با قیمت بازار تفاوت دارد.

متین ادامه داد: شکر با مبلغ ۳ هزار و ۲۵۰ و روغن هم با تخفیف حدودا ۲۰ درصدی در حلب‌های ۱۶ کیلویی در اختیار هیأت‌های مذهبی قرار می‌گیرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با بیان اینکه تأمین سایر اقلام از جمله مرغ و گوشت قرمز نیز در دستور کار است، بیان داشت: حواله‌های گوشت ران و سردست به مبلغ ۵۱ و ۸۰۰ آماده توزیع به هیات ها‌ی مذهبی است.

حمیدرضا متین در ادامه با اشاره به اینکه در حال دریافت سهمیه چای نیز هستیم، ابراز داشت: قیمت تمام شده چای هنوز مشخص نیست، اما در واقع اختلاف قیمت آن نسبت به قیمت بازار بسیار بالا بوده و و حتی بیشتر از حد نیاز هیأت‌ها وجود دارد.

انتهای پیام/ د 

اقلام تهیه نذورات بین هیأت‌های مذهبی همدان توزیع می شود

برچسب ها: ماه محرم ، نذورات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.