مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس فارس با بیان اینکه دفاع مقدس مبنا و اساس فرهنگ جامعه امروز است، گفت: علل پیدایش مصائب فرهنگی امروز، کوتاهی در نشر ارزش‌های دفاع مقدس است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ پاسدار سعید کوشکی جهرمی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس در جلسه نهایی تدوین ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس با بیان اینکه امروز وظیفه و اساس کار ما این است که شیوه‌ای از حیات و زندگی را به گونه‌ای تدوین کنیم که سیره شهدا در ذهن و زندگی جوان امروز نقش ببندد تا آن را اساس زندگی خود قرار دهد گفت: برای تحقق این امر مهم و تاثیر گزار در جامعه نیازمند کمک و همیاری مسئولان و نهاد‌ها هستیم.

او افزود: علل پیدایش مصائب فرهنگی امروز، کوتاهی در نشر ارزش‌های دفاع مقدس است که اگر بخواهیم از گسترش این مصائب جلوگیری کنیم، تدوین و گسترش روزافزون این ارزش‌ها است.

سرهنگ کوشکی ضمن تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس، گفت: امسال اصل و مبنای برنامه‌های هفته دفاع مقدس را بر این قرار دادیم که به مخاطب نشان دهیم که ۸ سال دفاع مقدس کجا بوده و امروز کجا هسنیم و افق آینده ما کجا است.

مدیر کل حفظ اثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس گفت: تدوین درس‌ها و عبرت‌های دفاع مقدس، برپایی نمایشگاه ادوات، ویژه برنامه ده شب با شهدا، نمایش‌های خیابانی، برنامه‌های رادیویی، اعزام راویان به مدارس، معرفی ایثارگران عرصه تولید و رونق اقتصادی، رونمایی کتاب، برنامه‌های ورزشی، نکوداشت جامعه ایثارگری را از اهم برنامه‌های هفته دفاع مقدس نام برد.

او افزود: ارایه برنامه‌های نهایی بزرگداشت هفته دفاع مقدس را به دستگاه‌های اجرایی در چند روز آیند ابلاغ خواهد شد و دستگاه‌های اجرایی استان مکلف به اجرای برنامه‌های ابلاغی و همچنین برنامه‌های پیش بینی خود در این ایام هستند و امسال در نظر است برنامه‌های اجرایی توسط دستگاه‌ها ارزیابی و به رییس محترم ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس که استاندار محترم فارس است ارایه و معرفی شود.

در این جلسه تمام رؤسا و معاونین دستگاه‌ها به ارائه برنامه‌های پیشنهادی و ارائه راهکار برای هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن بزرگداشت هفته دفاع مقدس امسال ارائه کردند.
انتهای پیام/م

جلسه برگزاری بزرگداشت هفته دفاع مقدس

برچسب ها: دفاع مقدس ، شهداء
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.