برنامه روز پنجم رقابت‌های جام جهانی بسکتبال

رقابت‌های جام جهانی بسکتبال در روز پنجم شاهد برگزاری ۸ دیدار خواهد بود.

برنامه روز پنجم رقابت‌های جام جهانی بسکتبالبه گزارش به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های جام جهانی بسکتبال در روز پایانی شاهد برگزاری ۸ دیدار خواهد بود که د مهمترین آن‌ها تیم ملی بسکتبال کشورمان از ساعت ۱۷ به مصاف اسپانیا می‌رود. شاگردان شاهین طبع در دو دیدار قبلی خود باخته اند و این دیدار برای آن‌ها جنبه تدارکاتی خواهد داشت.  

رقابت‌های جام جهانی در دور نخست به میزبانی ۸ شهر چین و با حضور ۳۲ تیم پیگیری می‌شود. دیگر دیدار مهم امروز برای تیم‌های آسیایی بدون شک مصاف ونزوئلا و چین خواهد بود. چشم بادامی‌ها در صورت پیروزی سمیه المپیک می‌گیرند و در صورت شکست امید دیگر تیم‌های آسیایی را زنده نگه می‌دارند.  

برنامه مسابقات امروز به شرح زیر است: 

گروه A

ساحل عاج - لهستان (۱۲:۳۰)
ونزوئلا - چین (۱۶:۳۰)

تیم بسکتبال لهستان در این گروه با ۲ برد صعودش به دور نهایی را قطعی کرده است وبرنده دیدار تیم‌های چین و ونزوئلا هم دیگر تیم راه یافته به جمع ۱۶ تیم نهایی را مشخص می‌کند.

مردان سرزمین اژد‌ها همان طور که پیش‌تر اشاره شد در صورت برد به مرحله بعدی می‌روند و سهمیه المپیک می‌گیرند، اما در صورت شکست علاوه بر حذف، شانس دیگر تیم‌های آسیایی را هم زنده نگه می‌دارند.

گروه B

کره جنوبی - نیجریه (۱۳:۰۰)
روسیه - آرژانتین (۱۷:۰۰)

هر دو دیدار این گروه تشریفاتی خواهد بود، نمایندگان آسیا و آفریقا از مسابقات حذف شده اند و روسیه و آرژانتین با دو برد به مرحله بعدی صعود کرده اند.


بیشتر بخوانید: صعود تیم ملی والیبال استرالیا به دور دوم/ میزبان المپیک مقابل چک شکست خورد


گروه C

پورتوریکو - تونس (۱۳:۰۰)
ایران - اسپانیا (۱۷:۰۰)

دیدار نمایندگان آمریکا و آفریقا یکی از مهم‌ترین دیدار‌ها خواهد بود، زیرا برنده این دیدار دیگر راه یافته به دور بعدی به همراه اسپانیا است.شاگردان شاهین طبع هم در دیداری تشریفاتی با تیم دوم جهان بازی می‌کنند.

گروه D

آنگولا - فیلیپین (۱۲:۰۰)
صربستان - ایتالیا (۱۶:۰۰)

هر دو دیدار این گروه هم تشریفاتی خواهد بود، زیرا یتالیا و صربستان هر دو بازی خود را برده اند برای صدرنشینی با هم بازی می‌کنند، آنگولا و فیلیپین هم از دور رقابت‌ها کنار رفته اند.


بیشتر بخوانید: پیروزی نزدیک آمریکا در وقت اضافه/ شکست سنگین اردن برابر خروس‌ها


انتهای پیام/ 

برنامه روز پنجم جام جهانی بسکتبال 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار