یکطرفه شدن جاده چالوس و هراز در پانزدهمین روز شهریور

رئیس پلیس راه مازندران گفت:جاده چالوس و هراز به منظور تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه، عصر جمعه ۱۵ شهریورماه یکطرفه می‌شود.

سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت‌های ترافیکی از ساعت ۱۲  امروز چهارشنبه  ۱۳ شهریورماه در جاده‌های استان اعمال شد.

او گفت: آمد وشد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روز جمعه ۱۵ شهریورماه تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه ۱۶ شهریورماه از کرج به مرزن آباد ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه با اعلام ماموران پلیس راه در محل، از ساعت ۱۷روز جمعه ۱۵ شهریورماه تا ساعت ۲ بامداد شنبه ۱۶ شهریورماه از مرزن آباد به کرج یکطرفه می‌شود.
بیشتر بخوانید:کندوان یک طرفه می‌شود/ترافیک در جاده هراز

سرهنگ قدمی گفت:تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ روز جمعه ۱۵ شهریورماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت ۱۸ تا ۲۴ همان روز از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) یک طرفه می‌شود.

او افزود: آمد وشد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز چهارشنبه ۱۳ شهریورماه و از ساعت ۶ صبح تا ساعت ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه ۱۴ و ۱۵ شهریورماه نیز از جاده هراز ممنوع است.

سرهنگ قدمی گفت: آمد وشد انواع موتورسیکلت به جز موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی از ساعت ۱۲ امروز چهارشنبه ۱۳ شهریورماه تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۱۶ شهریورماه از جاده‌های کرج- چالوس، هراز، سوادکوه و بالعکس ممنوع شد.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: هم اکنون آمد وشد خودرو‌ها در جاده‌های هراز، سوادکوه، چالوس، کیاسر و محدوده درون شهری عادی و روان است.

او از رانندگانی که قصد تردد در جاده‌های استان مازندران را دارند، خواست: ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.
 
انتهای پیام/س
 

اعمال محدودیت ترافیکی پلیس راه در جاده‌های استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.