پرداخت ۳۵۰۰ تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از پرداخت سه هزار و ۵۰۰ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان از محل صندوق امداد ولایت خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، مجید الهی راد با بیان اینکه امسال ۱۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان نیازمند و اقشار آسیب‌پذیر پرداخت‌شده است، افزود: این وام‌ها در قالب اشتغال‌زایی، کارگشایی، هزینه تحصیلی، جهیزیه، ساخت و تعمیرات مسکن و سیل‌زدگان پرداخت‌شده است.

او بابیان اینکه از این مبلغ چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان آن در بخش توسعه طرح‌های اشتغال‌زایی مددجویان پرداخت‌شده است، افزود : امسال ۱۹۱ طرح اشتغال از این محل ایجادشده است.

مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی بابیان اینکه ۱۰ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان نیز در قالب تسهیلات کارگشایی به مددجویان پرداخت‌شده است، افزود: تسهیلات ارائه‌شده این صندوق در قالب وام‌های کارگشایی برای کمک به رفع نیاز موردی مددجویان پرداخت می‌شود.

الهی راد همچنین به تأمین مسکن مددجویان در توانمندسازی خانوارهای تحت حمایت اشاره کرد و ادامه داد: طی امسال ۲۴۸ مورد تسهیلات ساخت و تعمیر مسکن و همچنین ۹۳ مورد ودیعه مسکن به مددجویان تحت حمایت این نهاد پرداخت‌شده است.

او در خصوص حادثه سیل امسال نیز گفت: تاکنون حدود دو میلیارد تومان تسهیلات به مردم شهرستان‌های خسارت‌دیده از سیل و بارندگی پرداخت‌شده است.

او سقف وام‌های کارگشایی و تعمیرات جزئی مسکن و ودیعه مسکن را پنج میلیون تومان اعلام کرد و گفت: خرید مسکن شهری و روستایی نیز تا سقف ۳۵ میلیون تومان و طرح‌های اشتغال‌زایی نیز تا ۵۰ میلیون تومان بر اساس نیازسنجی و دارا بودن شرایط فرد پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/ه

پرداخت ۳۵۰۰ تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.