معاون عمرانی استاندار از اختصاص ۳۸۰ میلیارد ریال اعتبار برای بازآفرینی شهری در استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، رحمتی معاون عمرانی استاندار در جلسه شهرداران واعضای شورای اسلامی سه شهر ملکان، لیلان ومبارک شهر گفت: این اعتبار برای ۹ شهر استان اختصاص یافته که ۲۰۰ میلیارد ریال آن در تبریز و ۱۸۰ میلیارد ریال دیگر در ۸ شهر دیگر استان هزینه می‌شود.

او همچنین بر لزوم ایجاد بازارچه محلی در شهرستان ملکان تاکید کرد وافزود: این شهرستان بخاطر موقعیت خود وتردد بسیار زیاد مسافر از این شهرمی تواند در عرضه محصولات تولیدی از این طریق موفق عمل کند.

معاون عمرانی استان گفت:تنوع محصولات کشاورزی در این شهرستان مخصوصا انگور موقعیت خوبی برای این شهرستان ایجاد کرده تا علاوه بر معرفی محصول انگور این شهرستان به سایر نقاط کشور برای بسیاری از افراد جویای کار نیز فرصت اشتغال ایجاد کند.

در این جلسه فرماندار ملکان نیز از طولانی شدن طرح دفع فاضلاب این شهرستان انتقاد کرد وافزود: بیش از ۱۵ سال از احداث این طرح می‌گذرد که هنوز تنها ۵۰ درصد لوله گذاری شبکه انجام گرفته است.

محمدباقر خانی گفت: اعتبار این طرح نیز خیلی کم اختصاص می‌یابد واین موضوع با رشد قیمت‌ها وتورم موجب افزایش هزینه‌ها می‌شود.

او افزود: برای تکمیل این طرح ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار لازم است تا مشکل پس آب وفاضلاب منازل حل شود.

 

انتهای پیام/ش

۳۸۰ میلیارد ریال برای باز آفرینی شهری ۹ شهر در استان اختصاص یافت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.