مهم‌ترین حوادث امروز چهارشنبه ۱۳ شهریور ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث امروز چهارشنبه ۱۳ شهریور ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری سارق اماکن خصوصی با ۶ فقره سرقت در ساری

سرهنگ ناصر علی صفر پور فرمانده انتظامی شهرستان ساری ، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی، موضوع در دستور کار ماموران پاسگاه انتظامی فرح آباد این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی فردی را که دارای سوابق متعدد کیفری در این شهرستان بوده است به عنوان مظنون شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ صفرپورگفت: متهم در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۶ فقره سرقت اماکن خصوصی در یک ماه گذشته اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

دستگیری ۲ قاچاقچی و کشف ۲۳ کیلوگرم تریاک در آمل

سرهنگ علیرضا ثقفی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران، گفت:در اجرای طرح مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر، ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی از فعالیت ۲ قاچاقچی مواد مخدر در شهرستان آمل با خبر شدند.

او افزود: پس از هماهنگی با مرجع قضائی، تیم عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان آمل در یک عملیات غافلگیرانه خودروی متهمان را در حین انتقال مواد مخدر در آن شهرستان متوقف کردند.

سرهنگ ثقفی گفت: در این عملیاتی ضربتی، متهمان دستگیر و در بازرسی از خودروی وی ۲۳ کیلوگرم تریاک کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.