راه اندازی پویش "تصاویر مردمی محرم" شبکه آفتاب

پویش مردمی تصاویر مردمی محرم با هدف پخش تصاویر مردمی از صداو سیمای استان مرکزی راه اندازی شد.

راه اندازی پویش ذوالفقاری تهیه کننده مراسم محرم شبکه آفتاب در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  گفت: با راه اندازی پویش مردمی فیلم و عکس محرم با هدف پخش تصاویر مردمی از صداو سیمای استان مرکزی، عزاداران حضرت اباعبدالله علیه السلام در صورت تمایل می‌توانند فیلم‌ها وعکس‌های مراسم عزاداری محرم را به شبکه آفتاب ارسال کنند.

ذوالفقاری افزود: علاقمندان به مشارکت در پویش محرم می‌توانند به دو فیلم‌ها وعکس‌های مراسم عزاداری محرم را به ۲ صورت زیر ارسال کنند.

۱ - گرفتن عکس یا ضبط فیلم با گوشی همراه و ارسال آن به شبکه‌های اجتماعی با شماره تلفن ۰۹۱۸۸۶۱۶۶۲۵ یا به نشانی فضای مجازی شبکه آفتاب shabakehAftab@

۲- اگر امکان ضبط حرفه‌ای صدا و تصویر را دارید می‌توانید حدود ۵ دقیقه منتخب از مراسم را از طریق زیر برای ما ارسال کنید:

الف: ارسال با گوشی تلفن همراه یا تبلت:
نرم افزار AndFtp را از بازار یا play store دانلود و پس از نصب برنامه را باز کنید؛ بالای صحفه روی علامت + بزنید و به صورت زیراطلاعات را وارد نمایید.
Hostname: ftpmkz.irib.ir
Username: heyat
Password:@shoor@۱۴۴۱
موارد دیگر را تغییر ندهید و دکمه Save را بزنید؛ در این مرحله یک نام خواسته می‌شود که می‌توانید بدون تغییر تایید را بزنید.

درحالی که به اینترنت وصل هستید روی آیکون ایجاد شده بزنیدو فضایی به نام Mohram ۱۴۴۱ دیده می‌شود آن را باز کنید؛ حال می‌توانید محتوای مورد نظرتان را با نام و مشخصات در این مکان کپی کنید.

ب ارسال با رایانه:
با استفاده از نرم افزار‌هایی مانند CuteFtp و FileZilla می‌توانید محتوای مورد نظرتان را ارسال نمایید. برای این کار در قسمت Site manager کلیک راست کرده و new و سپس Ftpsite را بزنید. حال اطلاعات زیر را وارد کنید و Connect را بزنید.
label: rib
Hostname: ftpmkz.irib.ir
Username: heyat
Password:@shoor@۱۴۴۱
اگر رایانه به اینترنت وصل باشد پوشه Mohram ۱۴۴۱ دیده می‌شود. محتوای مورد نظرتان را در این فولدر کپی کنید.
نکته: در ضبط تصاویر به ضرروت‌های پخش مانند عدم وجود علامت و رعایت پوشش مناسب توجه داشته باشید.

انتهای پیام / ج

پویش مردمی پخش تصاویر مردمی از صداو سیمای استان مرکزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.