جلسه کارگروه مبارزه با مواد مخدر شهرستان بدره برگزار گردید.

برگزاری جلسه کارگروه مبارزه با مواد مخدر در بدرهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام  ؛جلسه کارگروه مبارزه با مواد مخدر در شهرستان بدره به ریاست یونس آزادی فرماندار بدره و کرمشاهی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان ایلام برگزار گردید.

یونس آزادی با تاکید بر اهمیت توجه به اشتغال بهبود یافتگان بیماری اعتیاد بیان کرد: اشتغال بهبود یافتگان موضوع بسیار مهمی می‌باشد چرا که اگر فرد بهبود یافته بیکار و بدون درآمد باشد مجدد به سمت اعتیاد گرایش پیدا خواهد کرد لذا باید تمام دستگاه‌های اجرایی که در حوزه اشتغال مسئولیت دارند احساس مسئولیت کرده و زمینه اشتغال بهبود یافتگان را فراهم کنند.

فرماندار بدره با اشاره به پدیده شوم مواد مخدر و مسائل و مشکلاتی که برای خانواده و جامعه به همراه دارد بیان داشت: بهترین راه پیشگیری و مقابله با مواد مخدر، فرهنگ‌سازی است و تحقق آن به حمایت همه جانبه دستگاه‌های اجرایی، متولیان و خانواده‌ها نیاز دارد.

یونس آزادی فرماندار بدره در ادامه با اشاره به ظرفیت بالای سمن‌ها خواستار مشارکت بیشتر سمن‌های اجتماعی در بحث فرهنگ سازی و پیشگیری از اعتیاد شد.

انتهای پیام/غ

جلسه کارگروه مبارزه با مواد مخدر در بدره برگزار شد

برچسب ها: فرماندار ، اعتیاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.