با اعلام فدراسیون جهانی ورزش کارگری؛

تیم کشورمان به مقام سومی مسابقات جهانی کارگران رسید

با اعلام فدراسیون جهانی ورزش کارگری تیم ایران در مسابقات کارگران جهان در رده سوم ایستاد و بهترین نتیجه ایران در تمام ادوار این مسابقات رقم خورد.

به گزارشگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با اعلام فدراسیون جهانی ورزش کارگری ​ (csit)، کاروان اعزامی کشورمان به ششمین دوره مسابقات جهانی کارگران که تیرماه سال جاری در شهر تورتوسای ایالت کاتالونیای اسپانیا برگزار شد توانست با ۶ پله صعود نسبت به ۲ دوره قبلی این مسابقات، عنوان سومی این رقابت‌ها را بدست آورد.

مسابقات جهانی کارگران هر ۲ سال یکبار برگزار می‌گردد. این سومین حضور ایران پس از تاسیس فدراسیون ورزش کارگری محسوب می‌شود. پیش از این نیز کاروان ورزشی ایران در سال ۲۰۱۵ در کشور ایتالیا و در سال ۲۰۱۷ در کشور لتونی حضور داشت که در هر ۲ رویداد مقام نهم را کسب کرده بود.


بیشتر بخوانید: پایان کار ورزشکاران ایران در رقابت‌های کارگران جهان با ۱۳۸ مدال


کاروان ایران در مسابقات ۲۰۱۷ لتونی با ۲۲۴ نفر ورزشکار، مربی و سرپرست حضور داشت، اما این دوره با ۱۲۹ نفر به مسابقات جهانی اسپانیا اعزام شد که با توجه به تعداد نفرات کمتر نسبت به دوره قبل، ورزشکاران کشورمان موفق شدند با ۶ پله صعود در بین ۴۲ کشور حاضر در این مسابقات در جایگاه سوم قرار گرفته و بهترین نتیجه ایران را از بدو تأسیس فدراسیون ورزش‌های کارگری تاکنون کسب کنند.


بیشتر بخوانید: عذرخواهی رئیس فدراسیون جهانی کارگری از ایران


در ششمین دوره مسابقات جهانی کارگران، کاروان ورزشی کشور در قالب ۱۶ تیم و در ۹ رشته ورزشی دو و میدانی، کشتی فرنگی، کشتی ساحلی، کاراته، والیبال ساحلی، پتانک، جودو، تنیس روی میز و شنا در ۲ بخش آقایان و بانوان حضور یافتند. در این رقابت‌ها تیم‌های اتریش و هلند به ترتیب مقام قهرمانی و نایب قهرمانی رسیدند  تیم کشورمان در جایگاه سوم قرار گرفت.


بیشتر بخوانید: اقدام شایسته بانوی جودوکار کشورمان در مسابقات کارگران جهان + فیلم


انتهای پیام/

سومی ایران در مسابقات جهانی کارگران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار