سرهنگ مالمیر خبر داد؛

خریدار بنز قدیمی فاجعه به بار آورد/ مرگ کودک ۲.۵ ساله در غرب تهران

سرپرست کلانتری ۱۵۰ تهرانسر از مرگ تلخ کودک ۲.۵ ساله در غرب تهران خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ محمود مالمیر سرپرست کلانتری ۱۵۰ تهرانسر گفت: ساعت ۶ عصر سه شنبه ۱۲ شهریور ماه حادثه تصادف یک خودرو بنز ۲۲۰ اتاق معماری مدل ۷۰ زرد رنگ با یک خانواده به پلیس مخابره شد.

او افزود: ماموران با حضور در محل مشاهده کردند که یک پسر بچه ۲ و نیم ساله روی زمین افتاده و مادربزرگ و برادر دوقلوی این بچه نیز در کنار خیابان روی زمین افتادند و این در حالی بود که یکی از ماموران در حال انجام احیای کودک ۲ و نیم ساله بود که امدادگران اورژانس در محل حاضر شدند.

سرهنگ مالمیر ادامه داد: امدادگران اورژانس در محل مرگ پسر ۲ و نیم ساله را تأیید و برادر دوقلوی و مادربزرگ را که از ناحیه صورت و پا مصدوم شده بودند به بیمارستان منتقل شدند.


بیشتر بخوانید: عدم رعایت سرعت مطمئنه موجب واژگونی وانت در خط ویژه شد


سرپرست کلانتری ۱۵۰ تهرانسر گفت: تحقیقات پلیسی نشان از آن داشت که راننده بنز قدیمی قصد خرید خودرو را داشته و برای بررسی وقتی پشت فرمان خودرو می‌نشیند غاقل از اینکه خودرو در دنده است اقدام به روشن کردن خودرو کرده و ناگهان خودرو بنز زرد رنگ به صورت دنده عقب شروع به حرکت می‌کند.

او افزود: خریدار بنز که که قادر به کنترل خودرو نبوده در نزدیکی پارک نرگس تهرانسر ابتدا با پسر بچه ۲ و نیم ساله که نیکان نام دارد برخورد کرده و سپس با یک خودرو پژو تصادف و در پایان با برخورد با جدول کنار خیابان متوقف می‌شود.

سرهنگ مالمیر اظهار داشت: مادربزرگ در این صحنه توانسته یکی از نوه‌هایش را به سمت عقب بکشاند که با خودرو برخورد نکند.

او در پایان گفت: راننده بنز به دستور مقام قضایی بازداشت و تحقیقات تکمیلی در این پرونده ادامه دارد.

انتهای پیام/

تصادف یک خودرو بنز با کودک ۲.۵ ساله

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار