آماده سازی ۴۸ مدرسه شهری و روستایی شهرستان قصرشیرین

فرماندار قصرشیرین گفت : ۴۸مدرسه شهری و روستایی این شهرستان در قالب ۱۸۸ کلاس درس برای آغاز سال تحصیلی جدیدآماده‌سازی شده است.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،مرادعلی تاتار فرماندار قصرشیرین گفت : در جریان زلزله ۲۱ آبان ۹۶، تعداد پنج مدرسه تخریب شد که از این مدارس ۲ مدرسه شهری و ۲ مدرسه روستایی بازسازی و به بهره برداری رسیده که اول مهرماه به چرخه آموزشی بر می‌گردد.

او گفت : ساخت یک مدرسه شهری نیز در دست اقدام است.

نماینده عالی دولت در قصرشیرین گفت: نقش آموزش و پرورش در کشور بسیار حائز اهمیت است و تعلیم و تربیت یک امر بسیار مهم در جامعه و زیربنای توسعه و پیشرفت است.

او افزود: باید برای رسیدن به جایگاه مهم آموزش و پرورش تلاش کرد تا اثرگذاری آن در جامعه بیشتر شود.

تاتار افزود: در مدارس بحث تربیت باید مقدم بر آموزش باشد زیرا مدارس به عنوان خانه دوم دانش آموزان در رشد آن ها نقش مهمی دارد.

امام جمعه قصرشیرین گفت: پیشرفت جوامع مرهون تلاش های معلمان است.

حجت الاسلام علی ملکی افزود: معلم تقدس خاصی دارد و ارزش این جایگاه تا جایی است که رسول اکرم (ص) معلمی را شغل انبیا (ص) می داند زیرا کار آن ها تربیت انسانهاست.

او گفت: شهدای نظام در محضر معلمان خوبی تربیت شدند زیرا معلم یک الگو است و بچه ها در ابتدا زیرنظر معلمان بیشترین تاثیرپذیری را دارند و علم و تربیت در بچگی مثل حک کردن روی سنگ است.

او افزود: امروز نیازمند آموزش فرهنگ اسلامی در مدارس هستیم زیرا جامعه ما یک جامعه اسلامی است.

کامران آبی مدیر آموزش و پرورش قصرشیرین گفت: چهار برنامه هدایت تحصیلی، طرح هجرت سه، رتبه بندی معلمان، آماده سازی مدارس و طرح سنجش نوآموزان از مهم ترین اقدام های آموزش و پرورش این شهرستان است.

 

 

انتهای پیام/د

آماده سازی ۱۸۸ کلاس درس برای آغاز سال تحصیلی

 

برچسب ها: فرهنگیان ، مطبوعات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار