توضیحات جدید درباره ابعاد مختلف پرونده نوشین جعفری

امین اسدی، فعال فضای مجازی با انتشار رشته‌ توئیتی در صفحه مجازی خود، به ابعاد مختلف پرونده نوشین جعفری، اشاره کرد.

امین اسدیبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، نوشین جعفری، عکاس سینما و تئاتر در ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ توسط ضابطان قضایی بازداشت شد؛ اسماعیلی سخنگوی قوه قضائیه اخیرا درباره پرونده جعفری، گفت: فردی به لحاظ اهانتی که به حضرت سیدالشهداء(ع) و عزاداران کرده بود و تبلیغی که علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی داشت، تحت تعقیب قرار گرفت.

در ادامه رشته توئیتی که امین اسدی، فعال فضای مجازی در صفحه توئیتری خود پیرامون ابعاد مختلف این پرونده منتشر کرده را مشاهده می‌کنید.

۱- نوشین جعفری، عکاس سینما و تئاتر در ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ بازداشت شد، او در یک مهمانی در محله ولنجک دستگیر شد. مهمانی خاصی که برخی عوامل سفارت انگلستان و چند تن از بازیگران سرشناس سینما و تلویزیون در آن حضور داشته‌اند.
 
۲- سخنگوی قوه قضائیه اخیرا درباره پرونده جعفری گفت: فردی به لحاظ اهانتی که به حضرت سیدالشهداء(ع) و عزاداری کرده بود و تبلیغی که علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی داشت، بازداشت شد. در بازرسی از اماکن و تجهیزات فنی مربوط به این شخص مستندات جدید هم به دست آمد که دون شان افراد جامعه است.
 
۳- اشاره به مستندات جدید یعنی پای افراد دیگری هم در میان است. البته باید این سوال را پرسید که چرا سلبریتی ها با بازداشت "نوشین جعفری" و "ارس امیری" به تکاپو افتادند؟
 
پ‌.ن؛ تصویر زیر نامه ۲۰۰ نفر از بازیگران برای حمایت از نوشین جعفری است.
 
۴- آنچه در مورد این نامه نیاز به بررسی دارد این است که چرا یک عکاس ناگهان برای اهالی سینما به این اندازه مهم شده است؟  آیا امضا کنندگان این نامه که خواستار برخورد عادلانه قوه قضائیه با این متهم امنیتی شده‌اند، بر اساس شواهد و قرائن  به محتوای پرونده جعفری آگاهی کامل دارند؟

 

امین اسدی

امین اسدی

امین اسدی

امین اسدی


بیشتر بخوانید: پشت‌پرده طرفداری ۲۰۰ سلبریتی از نوشین جعفری/ آیا امضا کنندگان نامه حمایتی رازی مگو در صندوقچه اسرار عکاس حاشیه‌ساز دارند؟


انتهای پیام/

برچسب ها: فضای مجازی ، توئیتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۵ ۱۴ شهريور ۱۳۹۸
بازیگرهای ما فقط بازیگرند ولی خودشان را سیاست مدار ، قاضی ، پزشک ، صاحب تفکر و روشن فکر.... می دانند غافل از اینکه فقط بازیگرند ، با پول های کلانی که در یک سریال میگیرند در اروپا و آمریکا خوشگذرانی میکنن بعد در ایران برای همه زمینه ها تئوریسین میشن یه عده نادان تر از خودشان هم دنبالشون میکنن.
اما مردم اینها را به خاطر نقش هایشان دوست دارند مثال :
پرویز پرستویی و تمام فیلم های دفاع مقدسی که بازی کزد بخصوص حاج کاظم ، هانیه توسلی با نقش وفا ، بازی امیر جعفری در فیلم تعبیر وارونه رویا و مامور امنیت ..... یعنی همه نقش های که دلسوز کشور و مردم بودن اما اون فقط بازی بوده ؛ نقش اصلی در پشت پرده و با دریافت پول از سیاست مداران فلان حزب برای ضربه زدن به کشور بازی میکنن حالا همشون نه و خیلی ها شون