بازار لوازم التحریر زیر ذره بین تعزیرات

مدیر بازرسی نظارت اصناف استان اصفهان گفت: طرح تشدید نظارت بر بازار لوازم التحریر در استان اصفهان با ۳۳۳ نفر بازرس از ۹ شهریور ماه آغاز شده و تا ۵ مهر ماه ادامه خواهد داشت.

جواد محمدی فشارکی مدیر بازرسی نظارت اصناف استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، گفت:طرح تشدید نظارت بر بازار لوازم التحریر در استان اصفهان با ۳۳۳ نفر بازرس از ۹ شهریور ماه آغاز شده و تا ۵ مهر ماه ادامه خواهد داشت.

او افزود: در حال حاضر هزار و ۵۵۵ بازرسی در سطح شهر مشغول فعالیت هستند که در این راستا ۱۰۳ فقره پرونده تشکل و برای تعزیرات حکومتی ارسال شده است؛ ارزش ریالی این پرونده‌ها حدود ۱۸۴ میلیون و ۳۷۸ هزار و ۵۵۰ ریال می‌باشد.

مدیر بازرسی نظارت اصناف استان اصفهان تاکید کرد: بیشترین تخلف در این پرونده‌ها گرانفروشی و عدم درج قیمت بوده که پیگیری این تخلفات در حال اجرا است.

فشارکی ادامه داد: این طرح در شهر اصفهان آغاز شده و تمامی واحد‌های صنفی درسطح استان اصفهان این طرح را به صورت سراسری اجرا کرده اند.

اوا یاد آور شد:بازرسان اصناف در این بازرسی با تخلفاتی همچون گرانفروشی، عدم ارائه فاکتور، عدم درج قیمت، ارائه کالا‌های تقلبی و یا قاچاق، عدم صدورصورت حساب، تداخل صنفی، کم فروشی و حراج غیر قانونی برخورد جدی خواهند داشت.

مدیر بازرسی نظارت اصناف استان اصفهان در خصوص برپایی نمایشگاه‌های عرضه کالای لوازم التحریر در استان اصفهان اضافه کرد: برپایی این نمایشگاه‌ها در حال حاضر به تعلیق افتاده و هنوز در باره آغاز به کار این نمایشگاه‌ها تصمیمی گرفته نشده است.

او در خصوص ارائه کالای لوازم التحریر تولید داخل در بازار استان اصفهان گفت: در ستاد کمیسیون تنظیم بازار مصوب شد تا عرضه تمامی کالا‌های لوازم التحریر در بازار استان اصفهان تولید داخل باشد و از ارائه کالا‌های وارداتی و خارجی در بازار جلوگیری شود.

فشارکی گفت:مردم می‌توانند جهت مشاهده تخلف از واحد‌های صنفی در بازار لوازم التحریر اصفهان با شماره پیامک ۰۹۱۴۰۴۰۲۹ و یا با شماره تلفن ۳۲۳۵۲۰۱۲ شکایت خود را مطرح کنند تا در اسرع وقت به شکایتشان رسیدگی شود.
 
انتهای پیام/ی
 



تشکیل ۱۰۳ پرونده تخلف در بازار لوازم التحریر

برچسب ها: تعزیرات ، اخبر مدارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.