معاون امور حقوقی رئیس جمهوری و وزیر جهاد کشاورزی وارد کرمانشاه شدند

لعیا جنیدی معاون امور حقوقی رئیس جمهوری و محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی عصر چهارشنبه وارد فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه شدند.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،هوشنگ بازوند استاندار، معاونین استانداری و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی استان از ۲ مسئول کابینه دولت استقبال کردند.

معاون امور حقوقی رئیس جمهوری در فرودگاه هدف از سفر خود به استان را دیدار با مدیران استان کرمانشاه و همچنین برگزاری نشستی با اعضای هیات مدیره کانون های وکلای استان های همجوار و کرمانشاه اعلام کرد.

لعیا جنیدی دیدار با علمای اهل سنت استان کرمانشاه را از دیگر برنامه های خود در سفر به استان ذکر کرد و افزود: از مناطق زلزله زده و سیل زده نیز بازدیدی خواهم داشت و پیشرفت نهایی کار و مشکلات مردم را بررسی می کنیم.

وزیر جهاد کشاورزی بازدید از طرح ها و پروژه های حوزه کشاورزی استان و حضور در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی را از مهمترین اهداف سفر خود به استان اعلام کرد.

محمود حجتی دیدار با استاندار و مدیران استان را از دیگر برنامه های خود در این سفر اعلام کرد و افزود: در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی وضعیت پیشرفت پروژه های استان را بررسی می کنیم.

او گفت: با همفکری مسئولان استان کرمانشاه مشکلات سر راه پروژه های استان را بررسی می کنیم.

 

 

انتهای پیام/د

استقبال از ۲ مسئول کابینه

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار