نصب تابلو های اطلاع رسانی در دانشگاه بیرجند

رئیس دانشگاه بیرجند از نصب تابلو های اطلاع رسانی در این دانشگاه خبر داد.

خامسان رئیس دانشگاه بیرجند در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: به منظور زیبا سازی و در جهت اطلاع رسانی‌های درون و برون سازمانی و ارسال پیام‌هایی با مضامین خاص سه عدد تابلوی اطلاع رسانی (استند تبلیغاتی) پس از انجام کارشناسی‌های لازم طراحی، نصب و راه اندازی شد.

او با اشاره به اینکه تابلو‌ها به گونه‌ای طراحی و نصب شده است که باعث جلب توجه مخاطبان شود، افزود: با نصب چراغ‌های کم مصرف در این تابلو‌ها امکان دید در شب برای مخاطبان میسر خواهد شد.

خامسان با بیان اینکه هزینه اجرای این طرح ۹۰ میلیون ریال است، گفت: با نصب این تابلو‌ها در محور ورودی دانشگاه بیرجند ضمن زیبا سازی ، تمامی موضوعات اطلاع رسانی و تبلیغاتی با زبان کوتاه و خلاصه و با بهره‌گیری از عناصر بصری به راحتی در معرض دید مخاطبان قرار می‌گیرند.

رئیس دانشگاه بیرجند افزود: به منظور زیباسازی فضای پردیس دانشگاه بیرجند بخشی از ساختمان‌های آن نورپردازی شد.

او با اشاره به اجرای فاز یک پروژه نورپردازی دانشگاه بیرجند عنوان کرد: تاکنون ساختمان معاونت دانشجویی، ساختمان آزمایشگاه مرکزی و میدان ورودی این دانشگاه نورپردازی شده است.

خامسان با اشاره به اینکه نورپردازی از عوامل بسیار تأثیرگذار و چشم گیر در نمای ساختمان‌ها است، تصریح کرد: نورپردازی علاوه بر شکل بخشیدن به ساختمان ها به آنها حس زنده بودن می‌دهد.

انتهای پیام/ ط آ

هزینه ۹۰ میلیون ریالی برای طرح نصب استند‌ها در دانشگاه

برچسب ها: دانشگاه ، دانشجویان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار