اعزام مبلغان دینی به مناطق مختلف فرصتی برای بیان معارف امام حسین (ع)

کارشناس امور مبلغین و ائمه جماعات اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان اعزام مبلغان دینی در ماه محرم به مناطق مختلف را فرصتی مناسب برای بیان معارف امام حسین (ع) دانست.

حجت الاسلام احسان فرد آقائی کارشناس امور مبلغین و ائمه جماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) فرصت مناسبی برای بیان معارف امام حسین (ع)، فلسفه قیام عاشورا و اشاره به صیحه ایشان است.

او با اشاره به تهاجمات فرهنگی و ایجاد شبهه‌های مختلف علیه اسلام، واقعه عاشورا و برنامه مذهبی بیان داشت: در دهه اول ماه محرم یک هزار و ۲۰۰ مبلغ بومی و مقیم و ۴۰۰ مبلغ غیربومی و مقیم از استان قم به ۲۷ شهرستان خوزستان اهم از مناطق شهری، روستایی و عشایری اعزام می‌شوند.

حجت الاسلام فرد آقائی تصریح کرد: این مبلغان با حضور در مساجد، حسینیه‌ها و تکایای مناطق مختلف خوزستان به بیان فلسفه واقعه عاشورا، احکام و مسائل دینی و مذهبی می‌پردازند و با پاسخ دادن به سوالات مختلف، شبهات را رفع می‌کنند.

کارشناس امور مبلغین و ائمه جماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان خوزستان اذعان داشت: اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و مؤلفه‌های موجود در این بیانیه، ارائه راهکار‌های برای تهیه مفاد آن و بیان مسائل مربوط به خانواده و تحکیم و تعالی آن از جمله محور‌های سخنرانی در ایام محرم است.

انتهای پیام/گ

اعزام مبلغان دینی به مناطق محروم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.