توجه به مشکلات ورزشکاران نابینا و کم بینا در خوزستان

رئیس هیئت نابینایان و کم بینایان خوزستان بر لزوم توجه و رسیدگی مسئولان به مشکلات این ورزشکاران در استان تاکید کرد.

وحید انصاری رئیس هیئت نابینایان و کم بینایان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: هیات نابینایان و کم بینایان استان، در مجموعه ورزشی ۱۶ هکتاری اهواز، یک سالن ورزشی در اختیار دارد که ورزشکاران جانباز، روشندل و تیم‌های مختلف هیئت در این مجموعه تمرینات خود را برگزار می‌کنند.

توجه به مشکلات ورزشکاران نابینا و کم بینا در خوزستان

او در ادامه افرود: شهریور ماه سال ۹۷، اداره آب و فاضلاب اهواز، بدون هماهنگی با اداره کل ورزش و جوانان استان و هیئت ورزش‌های نابینایان و کم بینایان عملیات حفاری لوله‌های فاضلاب را در این مجموعه انجام داد که باعث شد مشکلات جدی و زیادی  برای این هیات و ورزشکاران ایجاد شود.

انصاری بیان داشت: با توجه به شرایط خاص ورزشکاران ما، باید حتما باسرویس ایاب و ذهاب در تمرین حاضر شوند، پس از عملیات حفاری در این مجموعه، دیگر هیچ تاکسی حاضر به ارائه خدمت به ورزشکاران ما نشد و با توجه به مشکل بینایی که دارند، مسیر منتهی با سالن تمرین را تنها و پیاده از آن عبور کنند.

توجه به مشکلات ورزشکاران نابینا و کم بینا در خوزستان

 رئیس هیئت نابینایان و کم بینایان خوزستان تصریح کرد: ما چندین مرتبه این مطلب را شفاهی و کتبی با اداره آب و فاضلاب و ورزش و جوانان به منظور رسیدگی مطرح کردیم.

انتهای پیام/م

تشریح مشکلات ورزشکاران نابینا و کم بینا در خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.