وزیر توسعه اقتصادی و فناوری اسلوونی در دیدار با عراقچی:

علاقمند به همکاری با ایران در بالاترین سطوح هستیم

وزیر توسعه اقتصادی و فناوری اسلوونی در دیدار معاون وزیر خارجه ایران بر آمادگی کشورش برای همکاری با جمهوری اسلامی در بالاترین سطوح تأکید کرد.

علاقمند به همکاری با ایران در بالاترین سطوح هستیمبه گزارش  حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،‌ سید عباس عراقچی معاون وزیر امور خارجه کشورمان که به لوبلیانا سفر کرده بود، با «ازدِراوکو پوچیوالشک» وزیر توسعه اقتصادی و فناوری اسلوونی دیدار و گفتگو کرد. 

در این دیدار پیشینه، وضعیت فعلی و چشم انداز آینده مناسبات اقتصادی و تجاری دوجانبه، مورد بحث و بررسی قرار گرفت و طرفین ضمن اشاره به وجود ظرفیت‌ها و فرصت‌های گسترده در عرصه همکاری‌های تجاری و اقتصادی بین دو کشور به ویژه در حوزه توریسم و گردشگری، بر آمادگی و ضرورت تلاش برای اجرایی و عملی شدن این امر و بر تبادل هیأت‌های تجاری و اقتصادی بین دو کشور در آینده نزدیک، تاکید کردند.

وزیر توسعه اقتصادی و فناوری اسلوونی در این دیدار اظهار کرد: علاقمند به همکاری با ایران در بالاترین سطوح هستیم. 

بیشتر بخوانید: سومین دور رایزنی‌های سیاسی ایران و اسلوونی در لوبلیانا برگزار شد

معاون وزیر امور خارجه کشورمان نیز با اشاره به وجود مشکلات ناشی از تحریم‌ها، گفت: با وجود این تحریم‌ها، همچنان فرصت ها، حوزه‌ها و مسیرهایی برای تقویت و ارتقای سطح همکاری تجاری و اقتصادی فیمابین دو کشور و کانال‌هایی به منظور رفع و یا کاهش اثرات چالش‌ها، وجود دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار