بازدید ایمنی مدارس غیردولتی قزوین

رییس سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین گفت: کارشناسان این سازمان از وضعیت ایمنی ۳۰۰ مدرسه غیردولتی بازدید می‌کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، مجتبی منتظری رییس سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین از بازدید و ارزیابی ایمنی ۳۰۰ مدرسه غیردولتی خبرداد و گفت: در این بازدید‌ها وضعیت ایمنی مدارس و محیط‌های پیرامونی شامل کلاس‌های آموزش، اتاق‌های اداری، انبار‌ها، تاسیسات و موتورخانه‌ها بررسی می‌شود و نواقص و معایب احصاء و دستورالعمل‌های ایمنی برای رفع نواقص به اداره کل آموزش و پرورش و مدیران مدارس ابلاغ خواهد شد.

منتظری افزود: کارشناسان دراین بازدید‌ها چک لیستی را که دارای آیتم‌های مختلف درباره ایمنی اجزای غیرسازه‌ای مدارس است، تکمیل و سطح خطرپذیری مدارس را مشخص می‌کنند.

او با بیان اینکه همکاری و پیگیری‌های مسئولان مربوطه در آموزش و پرورش در زمینه رفع معایب و نواقص ایمنی بسیار مهم است، گفت: پس از بازدید اولیه و تکمیل چک لیست‌ها، کارشناسان پیشگیری مجددا از این مدارس بازدید و بررسی می‌کنند که موارد و نکات ایمنی که قبلا درباره آن تذکر داده بودند، چقدر اجرایی شده است.

او با بیان اینکه تاکنون بازدید‌های ایمنی دربیش از ۲۰۰ مدرسه غیردولتی استان انجام شده است، اضافه کرد: کارشناسان این سازمان نتایج وضعیت ایمنی را پس از بازدید ۳۰۰ مدرسه اعلام خواهند کرد.

انتهای پیام/ک

کارشناسان آتش نشانی  از وضعیت ایمنی ۳۰۰ مدرسه غیردولتی بازدید می‌کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار