استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

مسائل حاشیه‌ای فرصت کار را از مدیران می‌گیرد

حسین کلانتری گفت: با توجه به شرایط اقتصادی کنونی در کشور، پرداختن به مسائل حاشیه‌ای فرصت کار را از مدیران می‌گیرد و باید مسئولان با فاصله گرفتن از این موضوعات وقت خدمت به مردم را هدر ندهند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،حسین کلانتری،استاندار کهگیلویه و بویراحمد،در حاشیه آئین تجلیل از تعاونی های برتر کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: این استان ظرفیت های بسیاری در حوزه های مختلف از جمله گردشگری، کشاورزی، نفت و گاز، منابع جنگلی، آب، شیلات و دیگر موارد دارد که باید از این ظرفیت های فوق العاده بهره لازم را در راستای توسعه استان ببریم.

او افزود: بر اساس اطلاعات اخذ شده از وزارت کار، جایگاه و عملکرد اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد در میان استان های سراسر کشور بسیار مطلوب گزارش شده  است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: بنا بر فرمایش های مقام معظم رهبری، دولت در جنگ تمام عیار اقتصادی دشمن در شرایط کنونی باید تسهیل گر، نظارت کننده و هدایت کننده فعالیت های بخش خصوصی باشد و در این راستا از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکند.

کلانتری در ادامه گفت: کاهش دیوان سالاری ها و حذف مقررات زائد راهکاری مناسب برای رفع بسیاری از مشکلات سرمایه گذاران برای فعالیت های اقتصادی در استان است که باید با نظارت متولیان امر زمینه حذف سختگیری های اداری فراهم تا سرمایه گذاران به سرمایه گذاری در کهگیلویه و بویراحمد ترغیب شوند.

کلانتری گفت: وجود ۲ هزار و ۱۸۷ تعاونی در کهگیلویه و بویراحمد ظرفیت خوبی برای رونق تولید و ایجاد اشتغال و در نهایت توسعه بوده که ضروری است مسئولان با مشارکت بخش خصوصی نسبت به توسعه تعاونی ها در سطح استان همت کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد توضیح داد: شناسایی تعاونی های راکد و برگرداندن آن ها به چرخه تولید نیز نقش مهمی در درآمدزایی و اقتصاد کشور داشته و این مهم باید از اولویت های اصلی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد باشد.

انتهای پیام/پ

مزاحمت مسائل حاشیه‌ای 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.