بروزرسانی جدید بازی Madden NFL 20

شرکت الکترونیک آرتز اعلام کرد که به زودی بروزرسانی جدید برای بازی Madden NFL 20 منتشر خواهد شد که حالت Superstar KO را به بازی اضافه می‌کند.

بروزرسانی جدید بازی Madden NFL 20به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، عنوان Madden NFL یکی از عناوین شبیه سازی ورزشی رشته فوتبال آمریکایی بوده که توسط شرکت الکترونیک آرتز ساخته می‌شود. این شرکت ماه گذشته نسخه جدید این مجموعه را با نام Madden NFL 20 روانه بازار کرد که استقبال نسبتا خوبی از آن شد. اما شرکت الکترونیک آرتز به طور غافل‌گیر کننده‌ای اعلام کرد که حالت جدید Superstar KO را اضافه خواهد کرد و این حالت در نسخه‌های قبلی این مجموعه وجود نداشت.

هر دست از ورزش فوتبال آمریکایی زمانی ۴۵ تا ۶۰ دقیقه‌ای دارد، اما در این بازی هر بار بازی کردن زمانی حدود ۵ دقیقه به طور می‌انجامد. در حالت جدید Superstar KO هیچ ضربه‌ای به توپ در زمین وارد نخواهد شد و تیمی که گیمر آن را پیش از ورود به بازی طراحی می‌کند به تیم مقابل حمله خواهد کرد و تیم مقابل باید در برابر تیم گیمر مقاومت کند؛ پس از گذشت مدتی بازی وارد حالت sudden-death می‌شود و تیمی که اولین امتیاز را بگیرد برنده بازی خواهد بود.

بروزرسانی جدید بازی Madden NFL 20

در نسخه جدید بازی Madden NFL دو مربی خواننده به نام‌های DJ Khaled و Lil Yachty حضور دارند که هر دو آن‌ها خواننده هستند؛ همچنین Jennifer Welter که به عنوان اولیم مربی زن فوتبال آمریکایی از سال ۲۰۱۵ وارد این بازی شد نیز در این نسخه از بازی حضور دارد که هر سه آن‌ها جزو مربیان اصلی حالت Superstar KO هستند.


بیشتر بخوانید: امکان انتخاب کنسول در قابلیت کراس پلی بازی Call of Duty: Modern Warfare


یکی از طراحان حالت Superstar KO نیز به تازگی اعلام کرده است که این حالت از بازی بسیار کوتاه و جذاب خواهد بود و طوری طراحی شده است که یکی از تیم‌های حاضر در بازی حتما زمین مسابقه را برنده ترک خواهد کرد و در این حالت از بازی مساوی وجود ندارد. طبق اعلام الکترونیک آرتز این حالت جدید قرار است با انتشار یک بروزرسانی رایگان برای کنسول‌های PS4، Xbox One و پلتفرم کامپیوتر در دسترس گیمر‌ها قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

حالت Superstar KO به بازی Madden NFL 20 اضافه خواهد شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار