معاون فرهنگی و تبلیغات سپاه:

مسیر انقلاب چشمه جوشانی است که هرگز متوقف نخواهد شد

سردار حسین محبی گفت: تنها رسالت سپاه حفظ دستاورد‌های انقلاب است که نیرو‌های مخلص ایران لحظه‌ای از آن غفلت نخواهندکرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سردار حسین محبی معاون فرهنگی و تبلیغات سپاه در همایش فرهنگیان سپاه استان سمنان به میزبانی این نهاد ضمن بیان اینکه برخورداری از تفکر جهادی مهم‌ترین شاخصه پاسدار انقلابی است، گفت: اگر درگذشته جنگ صرفاً به ابزار نظامی ختم می‌شد امروز مشاهده می‌کنیم که در زمینه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی نیز در جنگ تن‌به‌تن با دشمن قرار داریم که می‌بایست نسبت به آن هوشیار بود.

او ضمن بیان اینکه دشمن در این ۴۰ ساله عمر انقلاب همه تلاش خود را کرد تا بر انقلاب فائق شود، اما به این هدف خود دست پیدا نکرد، افزود: آن چیزی که توانست این پیروزی‌های شیرین را برای انقلاب رقم بزند تنها تلاش برای حفظ دستاورد‌های آن بود.

معاون فرهنگی و تبلیغات سپاه ضمن بیان اینکه مسیر انقلاب چشمه جوشانی است که هرگز متوقف نخواهد شد، ابراز داشت: تنها رسالت سپاه نیز حفظ دستاورد‌های انقلاب است که نیرو‌های مخلص و بسیجی ایران لحظه‌ای از آن غفلت نخواهند کرد و بار‌ها با عمل خود اثبات کردند که این مسیر ادامه دارد.

محبی بابیان اینکه تحقق آرمان‌های انقلاب در دستور کار سپاه قرار دارد، تصریح کرد: امروز مسیر تحقق این آرمان از هوشیاری، بصیرت، آگاهی و دشمن‌شناسی عبور می‌کند که این مهم در سرلوحه و اولویت سپاه قرار دارد.

او ضمن بیان اینکه رسالت فرهنگیان در حفظ دستاورد‌های انقلاب بسیار سنگین است، افزود: تربیت افرادی که بتوانند از کیان انقلاب و کشور دفاع کرده و مانع تجاوز بیگانگان شوند از وظایف فرهنگیان است و در شرایط امروز جامعه تربیت پاسدار انقلابی در اولویت قرار دارد.

انتهای پیام / م

برخورداری از تفکر جهادی شاخصه مهم پاسدار انقلابی است

برچسب ها: سپاه ، دشمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.