تبریک رونالدو به بازیکن حریف بابت گلزنی به یوونتوس

ستاره پرتغالی یوونتوس به بازیکن حریف که موفق شد دروازه تیمش را باز کند تبریک گفت.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در بازی هفته دوم سری آ که روز شنبه برگزار شد، ایروینگ لوزانو کمی بعد از کریستیانو رونالدو گل دوم تیمش را به ثمر رساند تا اختلاف ناپولی با یوونتوس به یک گل برسد. چند دقیقه بعد آبی پوشان موفق شدند گل سوم را هم بزنند و بازی را به تساوی بکشند، اما در وقت‌های تلف شده نیمه دوم روی اشتباه کالیدو کولیبالی، مدافع سنگالی ناپولی، گل چهارم و پیروزی بخش شاگردان ساری به ثمر رسید تا آبی پوشان ناپل دست خالی تورین را ترک کنند.


بیشتر بخوانید: ناپولی ۳ - یوونتوس ۴ / پیروزی دقیقه آخری راه راه پوشان تورین با گل به خودی کولیبالی / کامبک ناپلی‌ها کامل نشد


لوزانو در پنجره نقل و انتقالات تابستانی با مبلغ ۳۷.۶ میلیون یورو از پی اس وی آیندهوون به ناپولی پیوست و به گرانترین خرید تاریخ این باشگاه تبدیل شد. این هافبک مکزیکی در فصل گذشته ۴۰ بار برای تیمش گلزنی کرد.

او در دیدار برابر یوونتوس کار را از روی نیمکت آغاز کرد، اما از نیمه دوم به جای لورنزو اینسینیه وارد زمین شد و در نخستین بازی خود برای ناپولی، پایش به گلزنی باز شد.

هافبک مکزیکی گفته پس از پایان بازی رونالدو به سمت او آمده تا بابت گلزنی به لوزانو تبریک بگوید و ورود این بازیکن به فوتبال ایتالیا را خوشامدگویی کند.


بیشتر بخوانید: ورزش مورد علاقه رونالدو فوتبال نیست


لوزانو ضمن تمجید از رفتار ستاره پرتغالی یوونتوس،   از بازی برابر او ابراز خوشحالی کرد.

انتهای پیام/

تبریک رونالدو به بازیکن جوان ناپولی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار