رئیس قوه قضائیه:

هر توسعه یافتگی منوط به رعایت قوانین باشد

300 میلیارد ریال اعتبار برای رفع مشکلات دادگستری استان زنجان اختصاص یافت.

هر توسعه یافتگی منوط به رعایت قوانین باشدبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،رئیس قوه قضائیه در جمع خبرنگاران  با تشریح نتایج این سفر  به اعزام نمایندگان از معاونت‌ها  این قوه به شهرستان‌های استان اشاره کرد و از تصویب ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای رفع مشکلات دادگستری‌ها و زندان ها، پزشکی قانونی وشورا‌های حل اختلاف استان از محل اعتبارات قوه قضائیه و استانی خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی، فرهنگی بودن استان زنجان را از سرمایه‌های این استان دانست وتلاش برای کاهش برخی از جرائم را با استفاده از ظرفیت‌های فضای فرهنگی این استان ضروری خواند.

وی کاهش آمار پرونده‌های ورودی در گرو حرکت پیشگیرانه دانست وگفت:همه دستگاه‌های فرهنگی باید برای رسیدن به این مهم اهتمام کنند ودستگاه قضایی را در این راه یاری دهند.

رئیس دستگاه قضا همچنین در جلسه شورای عالی قوه قضائیه استان با تأکید بر اجرای طرح انتقال زندان‌ها از مرکز شهر بر اجرا شدن این طرح در استان زنجان تأکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی اجرای این طرح را مطابق برنامه توسعه ششم الزامی وبه مصلحت مردم دانست.

وی با ضروری خواندن تلاش همگانی برای کاهش پرونده‌های ورودی به محاکم قضایی از همه دستگاه‌ها فرهنگی استان خواست برای رسیدن به این مهم اهتمام کنند.

رئیس قوه قضائیه بر استفاده از ظرفیت‌های شورا‌های حل اختلاف در زمینه کاهش ورود پرونده‌ها تاکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در پایان سفر یک روزه خود به زنجان در جمع عزاداران ابا عبدالله الحسین (ع) در حسینیه اعظم زنجان حاضر شد.
 
انتهای پیام/ن
 

سفر رئیسی به زنجان

برچسب ها: قوه قضاییه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.