موضوع بکارگیری‌های فله‌ای و انتخاباتی و سنگی که مدیران سابق بیمارستان جلیل یاسوج در چاه انداختند؛ سبب بی‌اعتمادی جوانان شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،یکی از جوانان بیکار کهگیلویه و بویراحمد طی نامه‌ای این گونه آورده است: موضوع بکارگیری‌های فله‌ای و انتخاباتی و سنگی که مدیران سابق بیمارستان جلیل یاسوج در چاه انداختند؛ سبب بی‌اعتمادی جوانان شده است.

مسؤولان سابق بیمارستان شهید جلیل سنگی را در چاه انداخته‌اند که بیرون آوردن آن برای مسئولان قضایی، نظارتی و اجرایی به کار سختی در ظاهر تبدیل شده است.

در یک سال اخیر یکی از مهمترین چالش‌های مدیران ارشد استانی و دستگاه های  قضایی و نظارتی بدون شک بحث بکارگیری‌های بدون ضابطه و فله ای بیش از ۲۰۰ نفر در بیمارستان شهید جلیل است که برای خود این افراد و خانواده‌هایشان هم مشکل ایجاد کرده و بلاتکلیف و سرگردان هستند.

البته نباید از این موضوع غافل شد که هیچ گونه بکارگیری نبوده بلکه مسئولان بیمارستان عده ای را لیست کرده که این افراد در بیمارستان مشغول فعالیت هستند در حالی هنوز این مرکز درمانی به صورت کامل افتتاح نشده و اساسا به این تعداد نیرو در قالب خدماتی نیاز ندارد.

دستگاه های امنیتی، نظارتی و قضایی نباید از این موضوع غافل باشند که در صورت دست روی دست گذاشتن این موضوع به یک ابر چالش اجتماعی تبدیل شده به گونه ای که بابی برای قانون گریزی می‌شود و هر مدیری نیز در آینده بنا به خیال واهی خود لیستی از جوانان هم طایفه ای خود را لیست کرده که در مجموعه تحت مدیریت خود مشغول بکار شود زیرا این امید را دارند که همه را در یک اقدام انجام شده قرار دهند.

دانشگاه علوم پزشکی که هم اکنون در پرداخت اضافه کاری پرسنل خود مانده چگونه می تواند بار مالی بکارگیری بیش از ۲۰۰ نیرو را جوابگو باشد و مسئولان باید به این فکر کنند نمی شود برای خوش خدمتی به شخص و یک جریان و قوم و خویش بازی بهداشت و درمان را درگیر مشکلات متعددی کنند.

اگر فردا تمام جوانان بویراحمد اصرار بر این داشتند که ما هم نیروی بیمارستان جلیل هستیم چه پاسخی برای آنان داریم، اگر بگوییم شماها نیروی این مرکز نیستید می گویند آیا این ۲۵۰ نفر نیرو هستند؟ اگر اینجا مشغول خدمت بودند کارشان چه بوده است؟ چرا بیمه و حقوق برای آنان پرداخت نشده است؟

اداره کار و امور اجتماعی نیز نمی‌تواند این افراد را کارگر بخواند زیرا بیمه برای آنان پرداخت نشده است و اگر فردی برای آنان گواهی کار امضا کرده تخلف بوده و باید با آن قاطعانه برخورد شود.

بهترین راه حل تعیین تکلیف این موضوع در کمترین زمان ممکن بوده زیرا این مسئله سبب بی اعتمادی جوانان به مجموعه مسئولان می شود و باید با مسببان این وضعیت قاطعانه برخورد شود زیرا تاخیر در برخورد کار را سخت تر می کند.

مردم بی صبرانه منتظر تعیین تکلیف بکارگیری نیروهای خاص در بیمارستان جلیل هستند.

انتهای پیام/ط

 پاسخگویی  به بیکاری جوانان

برچسب ها: بیکاری ، علوم پزشکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.