آمریکا درباره وجود «تهدید» در دریای سرخ هشدار داد

بخش مدیریت دریایی اداره حمل و نقل آمریکا در بیانیه‌ای درباره وجود «تهدید دریایی» در سواحل یمن در دریای سرخ هشدار داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از آسوشیتدپرس، مقامات آمریکایی درباره وجود «تهدید دریایی» در سواحل یمن در دریای سرخ هشدار دادند. در این هشدار که صبح شنبه منتشر شد، نوع تهدید مشخص نشده است. به هرحال این اخطار همزمان با تشدید تنش‌ها میان ایران و آمریکا در پی اقدامات تحریک‌آمیز این کشور در خلیج فارس منتشر شد.

در اخطار بخش مدیریت دریایی اداره حمل و نقل آمریکا آمده است: یک تهدید دریایی در دریای سرخ نزدیک یمن گزارش شده است.

ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا که در بحرین مستقر است و فرماندهی مرکزی آمریکا از اظهارنظر درباره این تهدید خودداری کردند.

پایتخت و مناطق جنگ‌زده یمن همچنان تحت کنترل جنبش انصارالله است. پیش از این هم کشتی‌هایی که از دریای سرخ -که بین شبه‌جزیره عربستان و شمال شرقی قاره آفریقا واقع شده است- می‌گذشتند هدف حمله قرار گرفته بودند.

انتهای پیام/

برچسب ها: آمریکا ، یمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۲:۱۶ ۱۶ شهريور ۱۳۹۸
فکرش هم بسیار لذت بخش است تا چه برسد به مرحله عمل کردن.... محور مقاومت با کمک یمن تمام واردات و صادرات متعلق به امارات و عربستان را در روی آبهای این دریا مختل و به نابودی بکشاند چه ها که نشود؟!!!!!!آمریکا حضور خودش در این منطقه جای هزار سوال دارد چونکه غیر قانونی و مداخله جویانه است ایکاش تمام کانال دریائی در حال عبور امارات+ عربستان از این تنگه غیرممکن میشد و انصارالله یمن ضربات مهلک به ناوگان دریائی عربستان+امارات وارد میکردند......
آخرین اخبار