کتابخانه اختصاصی سینما در اصفهان

مدیر دفتر تخصصی سینما گفت: کتابخانه تخصصی در زمینه سینما به دلیل درخواست زیاد متقاضیان در حال حاضر با ۸۰۰ جلد کتاب در دفتر تخصصی سینما راه اندازی شد.

مدیر دفتر تخصصی سینما در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان گفت: فیلم‌سازان برای خلق هر اثری، احتیاج به پشتوانه علمی و فرهنگی دارند که تنها با مطالعه و تحقیق در این زمینه به دست می‌آید. البته نباید هم توقع داشت که کتاب‌های سینمایی فقط مورد استفاده سینماگران قرار گیرد؛ لذا اغلب مخاطبان کتاب‌های سینمایی را دانشجویان سینما و علاقه‌مندان به این رشته تشکیل می‌دهند.

او ادامه داد: بعد از تشکیل دفاتر تخصصی قرار شد در راستای مرجعیت علمی و عملی این دفاتر برنامه‌هایی اتفاق بیفتد که در همین زمینه دفتر تخصصی سینما وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان به خاطر تقاضای زیاد به راه اندازی کتابخانه تخصصی در زمینه سینما اقدام کرد.

او افزود: این کتابخانه در حال حاضر با ۸۰۰ جلد کتاب در دفتر تخصصی سینما قرار دارد که ساعات کار این کتابخانه از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۸ تا ۱۴ و پنجشنبه‌ها از ۸ تا ۱۲ است.

مدیر دفتر تخصصی سینما با بیان اینکه این کتابخانه کمبود‌ها را در زمینه گرانی کتاب و نبود کتاب‌های سینمایی جبران می‌کند، افزود: با توجه به گران شدن کتاب و پایین آمدن قدرت خرید هنرجوها، علاقه‌مندان سینما و هنرمندان این کتابخانه راه اندازی شد که در آن کتاب‌های مرجع و کنکور کارشناسی و کارشناسی ارشد حوزه سینما وجود دارد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با دفتر تخصصی سینما می‌توانند با شماره ۳۲۲۳۹۹۳۷ تماس گرفته و یا به محل دفتر تخصصی سینما واقع در خیابان استانداری، جنب موزه هنر‌های معاصر مراجعه کنند.
 
انتهای پیام/ی
 
 

کتابخانه ای برای علاقه مندان به سینما

 
برچسب ها: کتابخوانی ، سینما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.