مهاجری: کمبود‌ها روی کار ما تاثیر گذاشته است/ باید برگزاری نشست با ویلموتس استمرار یاید

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: اگر به کمبود‌های تیمم نگاه کنم، بعد فنی نساجی را از دست می‌دهم.

مهاجری: کمبودهای نساجی روی کار ما تاثیرگذار است/ باید برگزاری نشست با ویلموتس استمرار یایدبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا مهاجری، سرمربی تیم نساجی مازندران درباره آخرین وضعیت مالکیتی و مدیریتی این تیم بیان کرد: اجازه بدهید من بیشتر درباره مسائل فنی نساجی حرف بزنم، اما طبق صحبت‌هایی که داشتیم، قرار شد طی امروز و فردا وضعیت مدیریتی باشگاه که به واقع روی کار ما تاثیر گذاشته مشخص شود. خوشبختانه بچه هایمان در مستطیل سبز خوب و با انگیزه تمرین می‌کنند، اما بی شک نبود مدیر و سرپرست روی کار ما اثر دارد. البته صنیعی فر و حدادیان تمام تلاش خود را انجام می‌دهند تا فردا (یکشنبه) گزینش نهایی را انجام بدهند تا تیم کامل شود.

برای داشته‌های نساجی ارزش قائل می‌شوم

او ادامه داد: من به داشته هایم نگاه کرده و برای آن‌ها ارزش قائل می‌شوم. اگر بخواهم ذهن خود را درگیر سرپرست و مدیرعامل نداشتن باشگاه کنم و تنها به کمبود‌ها توجه داشته باشم، این سوی ماجرا را هم از دست می‌دهم. امیدوارم تا فردا مشکل حل شود و با خیال راحت، کار خود را در زمین انجام بدهیم.


بیشتر بخوانید:  مهاجری: مقابل پیکان، در مدیریت بازی ضعف داشتیم/ باید خط دفاعی نساجی را تقویت کنیم


‌می‌خواهیم به عملکرد نساجی افتخار کنیم

مهاجری درباره اینکه آیا نساجی می‌تواند مانند بازی با پیکان در ادامه رقابت‌های لیگ برتر هم نمایش درخشان و جذابی داشته باشد، اظهار داشت: مجموعه فنی و بازیکنان نساجی تمام تلاش خود را به کار گرفته اند تا بتوانیم فوتبال خوبی بازی کنیم. در این ۲ هفته‌ای که از لیگ برتر گذشته توانستیم در این مسیر قدم برداریم. اکنون نمی‌توانیم بگوییم کدام تیم خوب است و کدام تیم مشکل دارد. سعی داریم روز‌های خوبی برای خودمان و هواداران نساجی رقم زده و به فوتبال مان افتخار کنیم. می‌خواهیم ضمن ارائه بازی‌های خوب، نتایج لازم را هم بگیریم. البته با بضاعت تیم نساجی کارمان سخت است و نباید خود را با تیم‌های متمول لیگ برتر مقایسه کنیم.

تیم ما یک پازل است و همه باید به هم کمک کنند

او افزود: از لحاظ مالی، جزو ۳ - ۴ تیم پایین لیگ هستیم و سایر تیم‌ها هزینه‌های زیادی انجام داده اند. با این وجود کاری که بازیکنانم انجام می‌دهند، خیلی ارزشمند است و امیدوارم انگیزه شان تا پایان لیگ حفظ شود. باید خود را مجاب کنیم تا هر هفته بهتر شویم، اما من به تنهایی نمی‌توانم به این هدف برسم. نساجی یک تیم، مجموعه و پازل است که همه باید به هم کمک کنند تا وقتی تیم به زمین می‌رود، بهترین عملکرد را داشته باشد.

برند توپ‌های لیگ برتر خوب است، اما کیفیت آن باید تغییر کند

مهاجری درباره انتقاد بازیکنان و مربیان لیگ برتری از کیفیت توپ‌های لیگ برتر گفت: طبق صحبتی که با مسئولان سازمان لیگ داشتیم، فکر می‌کنم توپ‌ها تغییر کند. البته برند توپ‌ها خوب است، اما کیفیت لازم را ندارد. در مجموع توپ‌های سال گذشته بهتر بود و اگر بتوانیم مانند سال‌های پیش از توپ‌های باکیفیت اصلی استفاده کنیم، کیفیت فنی تیم‌ها هم بالاتر می‌رود.

نشست‌های هم اندیشی ویلموتس با سرمربیان باشگاهی به سود تیم ملی و تیم‌های لیگ برتری است

او درباره برگزاری نشست هم اندیشی سرمربیان و مربیان لیگ برتری با مارک ویلموتس گفت: من به دلیل کار شخصی نتوانستم در این نشست شرکت کنم و عذرخواهی کردم. حسین بادامکی، دستیارم به جلسه با ویلموتس رفت. کار بسیار جالبی بود که می‌تواند به تیم ملی و باشگاه‌ها کمک کند. امیدوارم اینگونه جلسات استمرار داشته باشد. با بادامکی درباره این نشست صحبت کردم و نقطه نظرات خوبی ارائه شده بود. برگزاری نشست‌های اندیشی تاثیرگذار است. شاید بسیاری از مشکلات تیم ملی را ندانید و اگر سرمربی این تیم تصمیمی بگیرد بلافاصله به آن اعتراض کنید یا برعکس، اما وقتی سرمربی تیم ملی و سرمربیان تیم‌های لیگ برتر باچالش‌های هم درگیر می‌شوند، متوجه می‌شویم جایی باید ما کوتاه بیایم تا تیم ملی موفق شود و جایی هم باید سازمان تیم‌های ملی باشگاه‌ها را در نظر بگیرد تا کیفیت لیگ از شرایط خوبش دور نشود.


بیشتر بخوانید: سرپرست نساجی از این تیم جدا شد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار