رئیس کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) خرمشهر :

برپایی ۱۲۰ پایگاه برای برگزاری جشن عاطفه‌ها

رئیس کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) خرمشهر گفت: امسال ۱۲۰ پایگاه در سطح مساجد، مدارس و پایگاه‌های ثابت برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی در قالب جشن عاطفه‌ها در این شهرستان برپا شد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،علی ناصر زاده رئیس کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) خرمشهر گفت: امسال با برپایی ۲ پایگاه ثابت، یک پایگاه سیار، سه پایگاه در مساجد و همچنین ۱۲۰ پایگاه در مدارس سطح شهر جشن عاطفه‌ها در خرمشهر در حال برگزاری است.

او جمع‌آوری بیش از ۶۰۰ میلیون ریال کمک نقدی و غیر نقدی در سال گذشته را یادآور شد و ادامه داد: در سال گذشته مبلغ ۶۷۳ میلیون ریال در قالب کمک‌های نقدی و کالا جمع‌آوری و بین دانش آموزان بی‌بضاعت توزیع شد.

رئیس کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) خرمشهر با یادآور شدن جشن عاطفه‌ها تا مهر ماه ادامه دارد، افزود: هنوز امکان مساعدت مردم نیکوکار در قالب این جشن و اهدای کمک‌ها با چند روش‌های وجود دارد.

ناصر زاده شماره‌حساب ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ در بانک ملی با شناسه واریز ۸۸۰۲۵۷۵۷۰ و همچنین کد ussd: *۸۸۷۷*۰۶۱۶# و یا تماس با شماره‌های ۰۶۱۵۳۵۲۴۴۹۴ و ۰۶۱۵۳۵۲۷۲۷۸ را راه‌های ارتباطی برای دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی جشن عاطفه‌ها اعلام کرد.

  هرساله قبل از شروع سال تحصیلی جدید و به‌منظور کمک و مساعدت به دانش آموزان کم‌بضاعت، کمیته امداد اقدام به برگزاری جشن عاطفه‌ها در سطح کشور می‌کند.

انتهای پیام/ د

برگزاری جشن عاطفه‌ها  در خرمشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.